شورای ورزش

گزارش ششمین دوره مسابقات ورزشی بازنشستگان صنعت نفت، روز (شنبه ۲۴ آذرماه) در نشست شورای ورزش با حضور رئیس صندوق ها بررسی شد.

بر این اساس، نشست شورای ورزش و گردشگری، روز (شنبه ۲۴ آذرماه) با حضور رئیس و معاونان صندوق ها، برگزار و دبیر شورای ورزش به عنوان مسئول اجرایی مسابقات ورزشی بازنشستگان، در خصوص نحوه برگزاری مسابقات  گزارش ارائه کرد.

  افخم زروانی، رئیس صندوق ها، در این نشست گفت: خوشبختانه برنامه های ورزشی، گردشگری و فرهنگی، پیش بینی شده برای بازنشستگان در قالب تقویم اجرائی سال ۹۷ تا کنون به خوبی اجرا شده است.

وی افزود: برگزاری ۲ رویداد سراسری ویژه بازنشستگان صنعت نفت در ۲ بخش آقایان و بانوان در مشهد و یزد و همچنین برگزاری مسابقات ویژه فرزندان طی امسال، از اقدامات ستودنی امور ورزش صندوق هاست. بنابراین، امید  می رود روند توسعه خدمات ورزشی برای بازنشستگان با شتاب ادامه یابد.

در ادامه، سید کامیار کیمیایی افزود: در دو بخش مسابقات، آقایان و خانم‌ها ۵۵۰ شرکت‌کننده حضور یافتند. این دوره در چهار رشته شنای قورباغه در ۸ رده سنی، تنیس و بدمینتون در دو رده سنی، تیراندازی با تفنگ و تپانچه در دو رده سنی برای آقایان و رشته‌های شنای قورباغه و آمادگی جسمانی در ۸ رده سنی و بدمینتون در دو رده سنی برای خانم‌ها به اجرا درآمد.

رئیس امور فرهنگی، ورزش و فرهنگی گفت: برای اولین بار کادر اجرایی خانم برای مسابقات بانوان و کادر اجرایی آقا در گروه آقایان به کار گرفته شد. به غیر از مسابقات، محل و نحوه برگزاری و داوری، در سایر زمینه‌ها نظیر محل اسکان ورزشکاران، بازدید از اماکن تفریحی و... از کیفیتی مطلوب برخوردار بود.

گفتنی است، این مسابقات از نهم تا پانزدهم آذرماه در شهر باستانی یزد برگزار شد.

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =