کیمیایی

رئیس امور فرهنگی، ورزشی و گردشگری صندوق ها گفت: بر اساس بررسی های اولیه، ششمین دوره مسابقات ورزشی بازنشستگان صنعت نفت در شهر یزد «جدی تر» و « مطلوب تر» برگزار شد.

ششمین دوره از مسابقات سراسری بازنشستگان صنعت نفت با موفقیت برگزار شد. در این دوره نیز همچون گذشته نفرات برتر مسابقات انتخابی در دو گروه بانوان و آقایان به مسابقات راه یافتند. این مسابقات از نهم تا پانزدهم آذرماه در شهر باستانی یزد برگزار شد.

در همین زمینه با سیدکامیار کیمیایی رییس امور ورزش و گردشگری صندوق‌ها گفت‌و گو کرده‌ایم که از نظر گرامی‌تان می‌گذرد.

مسابقات امسال را در چه سطحی ارزیابی می‌کنید؟

مسابقات در سطحی بالاتر از گذشته برگزار شد. این رقابت‌ها به شکلی جدی‌تر و دشوارتر در دور رقابت‌های انتخابی به انجام رسید و افرادی که به واقع توانسته بودند از سد دشوار رقابت‌های اولیه بگذرند توانستند به این دوره از مسابقات راه‌یابند.

برای اولین بار کادر اجرایی خانم برای مسابقات بانوان و کادر اجرایی آقا در گروه آقایان به کار گرفته شد. به غیر از مسابقات، محل و نحوه برگزاری و داوری، در سایر زمینه‌ها نظیر محل اسکان ورزشکاران، بازدید از اماکن تفریحی و... از کیفیتی مطلوب برخوردار بود. به گفته ورزشکاران، برگزاری مسابقات در شهر دیدنی یزد این امکان را برای آنها فراهم کرد تا از یکی از زیباترین و تاریخی‌ترین شهرهای کشورمان دیدن کنند.

            این مسابقات در چه رشته‌هایی و با حضور چه تعداد شرکت‌کننده برگزار شد؟

در دو بخش آقایان و خانم‌ها ۵۵۰ شرکت‌کننده حضور یافتند. مسابقات در چهار رشته شنای قورباغه در ۸ رده سنی، تنیس و بدمینتون در دو رده سنی، تیراندازی با تفنگ و تپانچه در دو رده سنی برای آقایان و رشته‌های شنای قورباغه و آمادگی جسمانی در ۸ رده سنی و بدمینتون در دو رده سنی برای خانم‌ها به اجرا درآمد.

دستاورد صندوق‌ها از برگزاری این دوره از مسابقات چیست؟

نتایج ما در هر دوره جالب توجه است. چون هر بار افراد جدیدی به جمع ورزشکاران می‌پیوندند و این برای ما نشانه‌ای است از آن که در راهی درست قدم نهاده‌ایم. شاید دوره‌های نخستین نتایج زیادی برای ارزیابی موفقیت‌مان در دست نداشتیم اما با گذر زمان دریافتیم راهی که پیش رو گرفته‌ایم ما را به نتیجه مورد انتظار خواهد رساند. ورزشکاران ما همه از افراد شاخص هستند. در میان افراد شرکت‌کننده، قهرمانان ایران و یا قهرمانان نفت نیز حضور داشتند و حتی افرادی در رده‌های سنی بالای ۸۰ سال. دیدن برندگانی در رده سنی بالای ۷۰ سال به ما قوت قلب و اطمینان می‌داد که در این راه پیروز بوده‌ایم.

امیدواریم بتوانیم در اجرای برنامه‌هایی از این دست موفق باشیم.

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =