Place[id=13, title=تیتر یک سرویس, type=1] - Topic[id:152, title:سلامت]
Place[id=8, title=تیتر دو سرویس, type=1] - Topic[id:152, title:سلامت]
Place[id=10, title=تیتر سه سرویس, type=2] - Topic[id:152, title:سلامت]

تیتر سه سرویس

  • ۵ نشانه‌ مهم که بیانگر قند خون پایین است

    ۵ نشانه‌ مهم که بیانگر قند خون پایین است

    کارشناسان تاکید می‌کنند، کنترل سطح قند خون برای افراد مبتلا به دیابت برای جلوگیری از عوارض جدی که برای سلامتی دارد مهم است. نکاتی که در ادامه گفته شده به افراد در معرض خطر کمک می‌کند تا در خود را از پیامدهای جدی کاهش قند خون در امان نگه دارند.

  • مواد غذایی تشدید کننده علائم استرس

    مواد غذایی تشدید کننده علائم استرس

    استرس یکی از عوامل تاثیرگذار بر شیوه زندگی است که رژیم غذایی متعادل و تمرین تنفس عمیق از روش‌های کنترل آن محسوب می‌شود. چرا که مواد غذایی به واسطه ویتامین‌ها و املاح موجود، می‌توانند در کاهش استرس نقش داشته باشند.

  • عزیزان سال‌دیده را چگونه سفر ببریم؟

    عزیزان سال‌دیده را چگونه سفر ببریم؟

    همانطور که سفر برای کودکان، جوانان و میانسالان، شیرین است؛ قطعاً می‌تواند برای سالمندان نیز توام با خاطرات خوش باشد. از آنجا که سالمندان شرایط خاصی را تجربه می کنند اگر سفر از قبل برنامه‌ریزی و مدیریت نشود و مقصد به درستی انتخاب نشود می‌تواند همراه با زحماتی برای سالمندان و برای خانواده همراه باشد.

  • چگونه استرس را از سالمندان دور کنیم؟

    چگونه استرس را از سالمندان دور کنیم؟

    دوره سالمندی دورانی است که با انواع احساسات همراه است و گاهی اتفاق می‌افتد با احساساتی همچون احساس کمبود، تنهایی، انزوا، ناتوانی و بیماری همراه باشد.

  • در سفر مراقب سلامت گوارش باشیم

    در سفر مراقب سلامت گوارش باشیم

    سالمندی مترادف با انزوا و گوشه‌نشینی نیست. در این دوران حالا که از مسئولیت‌های اداری رها شده‌اید زمانش رسیده سفر کنید و با بهره‌مندی از حس کسب تجربه و کشف دنیا روزگار جدیدی را بگذرانید.

  • ارتباط ورزش در کاهش خطر مرگ

    ارتباط ورزش در کاهش خطر مرگ

    نتایج یک مطالعه نشان می‌دهد که ورزش طولانی مدت یا متوسط با کاهش خطر مرگ مرتبط است.

  • خوراکی های مضر برای کم خونی

    خوراکی های مضر برای کم خونی

    کم خونی یکی از شایع‌ترین بیماری‌هایی است که عوامل فراوانی موجب بروز این مشکل می‌شوند. یکی از دلایل ابتلا به کم خونی، تغذیه ضعیف و مصرف برخی مواد غذایی است، زیرا خوردن بعضی از خوراکی‌ها مانع از جذب آهن شده و برای افراد مبتلا به کم خونی مضر است.

  • ۵ عادت روزانه برای تقویت سلامت روان

    مراقبت از سلامت روان نه تنها برای مقابله با فشارهای روزمره، داشتن روابط خوب با دیگران و تحقق اهداف کاری مهم است، بلکه برای داشتن احساس خوب و مدیریت آن و برخورداری از الگوهای فکری سالم نیز اهمیت دارد.

  • بیماری‌های مرتبط با گرما + علائم

    بیماری‌های مرتبط با گرما + علائم

    در فصل تابستان و گرما برخی از بیماری ها بدتر و شدید تر می‌شوند. از این بیماری ها میتوان به سرماخوردگی، بیماری های پوستی مانند اگزما یا روزاسه اشاره کرد.

  • مزیت هنر درمانی برای سالمندان

    مزیت هنر درمانی برای سالمندان

    فعالیت های زیادی وجود دارد که می تواند هم منبع آرامش و هم برای سلامتی شما مفید باشد. فعالیت هایی مانند هنر خلاق و سرگرمی ها می توانند اشکال هنر درمانی باشند. سالمندانی که هنر درمانی انجام می دهند می توانند سلامت خود را تقویت کنند و زندگی پر استرس کمتری داشته باشند!

  • ۶ عادت صبحگاهی موفقیت‌آفرین!

    ۶ عادت صبحگاهی موفقیت‌آفرین!

    دنیا متعلق به کسانی است که زود بیدار می‌شوند اما عادت‌هایی وجود دارند که اگر به آنها متصف شوید روزی پرانرژی و موفق خواهید داشت.

  • بیماری‌های شایع و خطرناک در استخر

    بیماری‌های شایع و خطرناک در استخر

    در این مطلب قصد داریم شما را با بیماری‌هایی خطرناکی که در استخر سلامت ما را تهدید می‌کند آشنا کنیم.

  • مواد غذایی ضد خستگی را بشناسید

    مواد غذایی ضد خستگی را بشناسید

    برخی از مواد غذایی که مصرف می‌کنید هم مانند مکمل‌های غذایی می‌توانند برچسب «مفید برای سلامتی» بخورند، چون سرشار از مواد مغذی هستند که خاصیت ضدخستگی دارند.

  • روش‌های تغذیه‌ای مراقبت از چشم

    روش‌های تغذیه‌ای مراقبت از چشم

    رژیم غذایی غنی از میوه‌ها و سبزی‌ها ممکن است سبب به تاخیر انداختن یا جلوگیری از پیشرفت بیماری های چشمی در سنین بالا باشد.

  • بهبود سلامت روان با باغبانی

    بهبود سلامت روان با باغبانی

    تحقیقات جدید نشان می‌دهد که کار با گیاهان، می‌تواند برای بسیاری از مردم با فواید روحی و روانی همراه باشد، حتی اگر تا پیش از این هرگز باغبانی نکرده باشند.

  • روش‌هایی مؤثر در جلوگیری از گرمازدگی

    روش‌هایی مؤثر در جلوگیری از گرمازدگی

    جهت جلوگیری از گرمازدگی روش‌های درمانی مختلفی وجود دارد که نحوه انتخاب روش مناسب با در نظر گرفتن میزان شدت گرمازدگی فرد انتخاب می‌شود. می‌توان گفت که درمان گرمازدگی در بزرگسالان تقریبا مانند درمان گرمازدگی در کودکان است.

  • مواد غذایی ضد خستگی را بشناسید

    مواد غذایی ضد خستگی را بشناسید

    برخی از مواد غذایی که مصرف می‌کنید هم مانند مکمل‌های غذایی می‌توانند برچسب «مفید برای سلامتی» بخورند، چون سرشار از مواد مغذی هستند که خاصیت ضدخستگی دارند.

  • ورزش، مغز سالمندان را قوی می‌کند

    ورزش، مغز سالمندان را قوی می‌کند

    محققان دانشگاه کالیفرنیا سن دیگو در مطالعه اخیرشان اظهار کرده‌اند افراد مسنی که به طور منظم ورزش می‌کنند مغز قوی‌تر و بهتری دارند.

  • افسردگی فصلی یا اختلال عاطفی فصلی

    افسردگی فصلی یا اختلال عاطفی فصلی

    افسردگی فصلی یک اختلال خلقی است که هر سال در زمان مشابهی اتفاق می‌افتد. شکل نادری از افسردگی فصلی که با عنوان "افسردگی تابستانی" شناخته می‌شود، در اواخر بهار یا اوایل تابستان شروع می‌شود و در پاییز به پایان می‌رسد.

  • هرگز در این ساعات ورزش نکنید

    هرگز در این ساعات ورزش نکنید

    یک کارشناس ارشد فیزیولوژی ورزشی ساعت یازده صبح تا سه بعد از ظهر را یکی از خطرناک‌ترین زمان‌ها برای ورزش کردن در فصل گرم سال دانست و گفت: ورزش کردن در اوج گرما می‌تواند خطرات مرگباری را برای ورزشکاران به همراه داشته باشد.