هم‌اندیشی نظام حسابرسی داخلی گروه اقتصادی صندوق‌های بازنشستگی کارکنان صنعت نفت

رئیس هیئت‌رئیسه صندوق بازنشستگی کارکنان صنعت نفت گفت: این صندوق بر اساس اساسنامه‌اش کاملاً غیردولتی بوده و ازنظر حقوقی، مالی و اداری مستقل از بخش‌های دولتی عمل می‌کند.  

عبدالحسین بیات، عصر روز (چهارشنبه ۲۷ دی‌ماه) در نخستین نشست هم‌اندیشی نظام حسابرسی داخلی گروه اقتصادی صندوق بازنشستگی صنعت نفت با تبریک فرارسیدن ماه رجب و خیرمقدم به مسئولان و مدیران سازمان بازرسی کل کشور و مسئولان حسابرسی داخلی گروه اقتصادی صندوق‌ها گفت: این نشست با پیشنهاد سازمان بازرسی به‌منظور همفکری و ارتباط بیشتر برای رسیدن به اهداف از پیش تعیین‌شده برگزار شده است.  

وی با بیان این‌که امروز ما میراث‌دار شهدای انقلاب و به‌خصوص شهدای صنعت نفت در صندوق بازنشستگی صنعت نفت هستیم، افزود: برای رسیدن به قله‌های آبادانی در کشور و جایگاه واقعی به لحاظ اقتصادی باید گام‌های استواری بر داریم و از تلاش‌های شبانه‌روزی دریغ نکنیم.  

رئیس هیئت‌رئیسه صندوق بازنشستگی کارکنان صنعت نفت با اشاره به ظرفیت بی‌نظیر و توان علمی بالای کارکنان صنعت نفت در حوزه نفت و گاز اظهار کرد: روزی که وارد این صنعت شدم صفر تا صد توسعه آن به دست کارشناسان و مهندسان خارجی انجام می‌شد و ما همواره آرزو داشتیم روزی برسد که همه این کارها توسط جوانان سرزمین خودمان صورت گیرد، به برکت انقلاب اسلامی و در شرایط محدودیت‌های تحریم، توانسته‌ایم در بخش بزرگی از این صنعت به خودکفایی برسیم.

بیات با تأکید بر این‌که مدیران شرکت‌های تابعه صندوق بازنشستگی صنعت نفت همواره در معرض تصمیم‌ها و فعالیت‌های سخت قرار دارند، تصریح کرد: خدای متعال به هیچ‌کس تضمین نداده که در مسیر خود به‌صورت همیشگی استوار بماند ازاین‌رو ما همیشه نیاز به نظارت بر رفتار و کردار خود داریم؛ بنابراین از همکاران خود در شرکت‌های زیر مجموعۀ صندوق تقاضا دارم کمال همکاری را با حسابرسان داخلی صندوق‌ها و سازمان داشته و همواره در مسیر همکاری با این عزیزان باشند.  

وی با بیان این‌که مدیران کمیته‌های حسابرسی و سایر مدیران صندوق بازنشستگی صنعت نفت باید شجاعانه و با علم و آگاهی پای کار باشند، اذعان کرد: این صندوق بر اساس اساسنامه‌اش کاملاً غیردولتی بوده و ازنظر حقوقی، مالی و اداری مستقل از بخش‌های دولتی عمل می‌کند.  

رئیس هیئت‌رئیسه صندوق بازنشستگی کارکنان صنعت نفت با تأکید بر این‌که بر اساس اساسنامه صندوق، ما باید جهت حفظ و افزایش دارایی‌های آن تلاش کنیم، بیان کرد: درمجموع با احتساب خانواده‌های بازنشستگان و کارکنان شاغل بیش از یک‌میلیون نفر مستقیم و غیرمستقیم تحت پوشش یا حمایت این صندوق قرار دارند.

بیات، پایداری صندوق بازنشستگی کارکنان صنعت نفت را از طریق تأمین منابع پایدار، از اهداف کلان این صندوق دانست.

صندوق بازنشستگی صنعت نفت از منظر حقوقی، مالی و اداری مستقل است

ادامه:  تصاویر نشست هم‌اندیشی نظام حسابرسی داخلی گروه اقتصادی صندوق‌ها

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =