کد خبر: 8988
سرویس: درمان
تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۹
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
نشست معاون درمان صندوق‌ها با مسئولان سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت اراک

معاون سلامت، بهداشت و درمان صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت گفت: در نشست با رئیس سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در استان مرکزی نسبت به بهره‌مندی حداکثری از ظرفیت‌های استانی برای بهبود خدمات تأکید و تمهیدات تازه‌ای برای رشد و توسعه خدمات پیشنهاد شد.

جواد عبدیزدان، معاون سلامت، بهداشت و درمان صندوق‌های بازنشستگی با بیان این مطلب افزود: ظرفیت‌های خوبی در استان‌ها به‌منظور تقویت خدمات درمانی برای بازنشستگان صنعت وجود دارد. ازاین‌رو، با سفرهای استانی تلاش می‌شود ظرفیت‌های قانونی موجود را در نشست‌های منطقه‌ای بیش از گذشته فعال کنیم. 

وی گفت: آسان‌سازی و توسعه خدمات بهداشتی و درمانی برای بازنشستگان، خدمات پزشک خانواده، هزینه‌ها، رعایت نظام ارجاع، بیماری‌های شایع هزینه‌بر در دوران سالمندی، مراکز طرف قرارداد، خدمات دارویی، از جمله موارد گفتگویی، پیگیری و توسعه در سفر به شهر اراک بود. 

عبدیزدان با قدردانی از رئیس و همکاران بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی گفت: خوشبختانه رویکردهای خوبی نسبت به بهبود خدمات برای پیشکسوتان وجود دارد که شایسته قدردانی است. 

معاون سلامت، بهداشت و درمان صندوق‌ها افزود: در این سفر و نشست، همکاران کانون بازنشستگان اراک نیز حضور فعال و مؤثر داشتند که امیدواریم نتیجه این هماهنگی و تعامل، توسعه همه‌جانبه خدمات درمانی برای عزیزان بازنشسته و خانواده محترم آنها باشد.

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =