دومین نشست شورای عالی خدمات

معاون بهداشت، درمان و سلامت صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت درباره دستاورد نشست‌ اخیر این معاونت در بندرعباس گفت: ارائه و توسعه‌ی انواع خدمات از جمله پزشک خانواده به بازنشستگان همانند شاغلان مورد تأکید قرار گرفت.

جواد عبدیزدان معاون امور درمان صندوق‌ها درباره محور مذاکرات سفر به بندرعباس گفت: در نشست‌هایی که با همکاران سازمان بهداشت و درمان در این سفر داشتیم لزوم و اهمیت ارائه انواع خدمات از جمله پزشک خانواده به بازنشستگان مانند شاغلان تاکید شد.

وی افزود: چنانچه بازنشستگان از طریق مراکز سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت استان هرمزگان و با معرفی‌نامه پزشکان بهداشت و درمان صنعت نفت به مراکز خصوصی و یا مراکز خیریه معرفی شوند، مشمول فرانشیز نخواهند شد.

معاون درمان صندوق‌ها گفت: یکی از محورهای مهم این نشست‌ها، لزوم عقد قرارداد با همه واحدهای کلینیکی موجود در یک مجتمع درمانی است تا هنگام مراجعه فرد به مراکز طرف قرارداد همه امور مورد نیاز مانند داروخانه، آزمایشگاه و تصویربرداری در یک محل انجام شود.

عبدیزدان گفت: قرار است در محل‌هایی که سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت امکان ارائه خدمات ندارد بازنشستگان مانند شاغلان از مراکز طرف قرارداد با سازمان مذکور بهره‌مند شوند.  

وی تاکید کرد: برای استان‌های کمتر برخوردار حداکثر توان ظرفیت درمانی و بهداشتی موجود را بکارگیری خواهیم کرد. 

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =