کد خبر: 9586
سرویس: اقتصادی
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۴
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ

گروه توسعه مالی مهر آیندگان از شرکت‌های گروه اقتصادی صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در بیست و یکمین همایش ملی تعالی سازمانی موفق به کسب گواهی تعهد به تعالی در بخش خدمات شد.

بیست و یکمین همایش ملی تعالی سازمانی روز سه‌شنبه اول اسفند ماه در سالن همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد و طی آن گواهی تعهد به تعالی در بخش خدمات به شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان اهدا شد. مهر آیندگان تنها نهاد مالی است که موفق به کسب عنوان در بیست و یکمین همایش ملی تعالی سازمانی شده است. 

در ابتدای این مراسم که با حضور بابک احمدی، معاون وزیر صمت و رییس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، سید محمد موسوی، معاون صنایع ماشین آلات و تجهیزات وزارت صنعت، معدن و تجارت، مسعود لطفی، مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی و جمعی از مدیران شرکت‌های برتر برگزار شد.

در ادامه سید مسعود همایون فر، عضو کمیته داوری، روند ارزیابی‌های صورت گرفته در این دوره را تشریح کرد. همچنین سید محمد موسوی، با اشاره به حضور شرکت‌هایی که عملکرد پایداری در جایزه ملی تعالی دارند، حرکت به سمت استانداردهای بین‌المللی و ارتقای زیرساخت‌ها را برای رقابت در حوزه صادرات لازم دانست.

همچنین معاون وزیر صمت و رییس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با تاکید بر اهمیت جوایز و ارزیابی همچنین رتبه‌بندی شرکت‌ها در حوزه‌های صنعتی و اقتصادی وجود حس خوب در جامعه ذی‌نفعان را نیز ضروری دانست و بر اهمیت ایجاد مدل‌هایی برای خلق ارزش پایدار تاکید کرد.

در پایان بیست و یکمین همایش ملی تعالی سازمانی از شرکت ها و سازمان های برتر در حوزه های مختلف تجلیل به عمل آمد و شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان در نخستین سال حضور خود در این رویداد، موفق به کسب گواهی تعهد به تعالی در بخش خدمات شد. این شرکت، تنها نهاد مالی صاحب عنوان در بیست و یکمین همایش ملی تعالی سازمانی لقب گرفت.

تقویت نشان تجاری (برند) به عنوان دارای‌های ناملموس در پرتو کیفیت بخشی به خدمات و تولیدات از رویکردهای نوین گروه اقتصادی صندوق‌ها در ۲۹ ماه گذشته است. 

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =