ارائه گزارش شرکت پارس پنگان در نشست هیئت رئیسه صندوق‌ها

در پانصد و پنجاه و چهارمین نشست هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت، شرکت دانش‌بنیان پارس پنگان آخرین وضعیت فنی و اقتصادی خود را تشریح کرد.

رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در خلال گزارش مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره شرکت پارس پنگان گفت: صادرات محور شدن شرکت‌های تولیدی ازجمله پارس پنگان سبب افزایش سهم بازار و ایجاد چندین بازار برای شرکت می‌شود. همین امر خطرپذیری (ریسک) را کاهش می‌دهد.

بیات افزود: پیش‌تر اعلام کرده‌ایم پیمان‌های منطقه‌ای کشور با همسایگان و غرب آسیا فرصتی نو برای توسعه صادرات است و موضوع صادرات جدی پیگیری خواهد شد.

رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌ها تأکید کرد: محورهایی را در بازدیدهای میدانی و شرکتی اعلام کرده‌ایم. اکنون پیگیر میزان تحقق آن‌ها هستیم.

افزایش ۱۸ درصدی تولید 

عباس ناصری، مدیرعامل شرکت تجهیزات صنعت نفت که شرکت بالادستی پارس پنگان محسوب می‌شود، نیز گفت: این شرکت هم‌اکنون پانصد میلیارد تومان طرح در حال اجرا دارد که با توجه به دارایی این شرکت، این مقدار طرح در دست اجرا، مناسب ارزیابی می‌شود.

ناصری با بیان اینکه پارس پنگان بزرگ‌ترین تولیدکننده شیرهای صنعتی توپی است، گفت: پنجاه درصد سهم بازار داخلی در قطعات تولیدی مرتبط از طریق این شرکت تأمین می‌شود.

وی افزود: پارس پنگان در صورت افزایش سرمایه‌گذاری می‌تواند سهم بیشتری از بازار محصولات تولیدی در بخش صنایع نفت، گاز و پتروشیمی را کسب کند.

ناصری گفت: سهم پنجاه درصدی کنونی بازار، به دلیل کیفیت محصولات تولیدی و ظرفیت‌های فناورانه به دست آمده است.

علی اروج زاده، مدیرعامل پارس پنگان، در ادامۀ این نشست، گفت: هرچند مأموریت این شرکت تولید شیرآلات توپی است اما با توجه به‌ضرورت توسعه و تنوع در محصولات تولیدی، توسعه طرح کنترل ولو در دست اقدام است.

مدیرعامل پارس پنگان افزود: تولید در پارس پنگان نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته، ۱۸ درصد افزایش یافته است.

اروج زاده از طراحی برای تولید اکچویترهای پنوماتیک و هیدرولیک در پارس پنگان خبر داد و گفت: بازار کنترل ولوها ارزشمند و رو به گسترش است.

وی تولید شیرهای تولیدی ۴۸ اینچ کراس ۹۰ و کنترل ولو پالایشگاهی را از سری تجهیزات تولیدی جدید شرکت در ۶ ماه نخست سال معرفی کرد.

عکس های مرتبط 

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =