کد خبر: 9110
سرویس: اقتصادی
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۱
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
گزارش شرکت پتروشیمی خارک در نشست هیئت رئیسه صندوق ها

نشست مشترک اعضای هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت و مدیران شرکت پتروشیمی خارک با هدف بررسی برنامه‌های این شرکت برگزار شد.

بر اساس این گزارش، نشست مشترک اعضای هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت و مدیران ارشد شرکت پتروشیمی خارک با حضور عبدالحسین بیات، رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌ها و بهمن بهزادی، مدیرعامل پتروشیمی خارک، روز دوشنبه (۲۲ اسفندماه) برگزار شد.

در این نشست، مدیرعامل شرکت پتروشیمی خارک و مدیران بخش‌های مختلف شرکت یادشده، وضع تولید، طرح‌های توسعه‌ای متانول و تحلیل بازار، درآمد عملیاتی، نرخ فروش محصولات، مصارف در مقایسه با بودجه مصوب، سبد سرمایه‌گذاری، آخرین اقدامات انجام‌شده در زمینه وصول مطالبات و روند توسعه شرکت را تشریح کردند. 

وضع تولید و چشم‌انداز اقتصادی برای طرح‌های در حال اجرا، محور گزارش و گفتگوهای انجام شده بود. افزون بر محورهای تولید و توسعه، تأکید بر حوزه حسابرسی، کمیسیون معاملات، کارگروه ریسک، نوسازی تجهیزات، استمرار اهتمام برای وصول مطالبات و تأمین خوراک، موردتوجه بیشتر و تأکید هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت قرار گرفت.  

هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در فصلی نو از برنامه «پایش» شرکت‌های تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری با دعوت از مدیران شرکت‌های تابعه و وابسته، گزارش‌های آن‌ها را دریافت می‌کند. 

گروه اقتصادی صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت، در سطحی دیگر از پایش شرکت‌ها، برنامه بازدیدهای میدانی را در حال اجرا دارد؛ همچنین شرکت‌ها در ۲ گروه «تولیدی» و «پروژه‌های در دست اجرا»، ماهانه در شوراهای تولید و پروژه‌ها، آخرین میزان تولید و روند توسعه‌ی یکایک طرح و پروژه‌ها را ارائه می‌کنند. 

برای مشاهده تصاویر این نشست اینجا کلیک کنید. 

برای مشاهده آخرین گزارش شرکت‌های تولیدی گروه اقتصادی صندوق‌ها اینجا کلیک کنید. 

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =