راهپیمایی

رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت گفت: برای تمام‌های طرح‌های پتروشیمیایی، پتروپالایشگاهی و مایع‌سازی گاز که هم‌اکنون در گروه اقتصادی صندوق‌ها در دست اجرا داریم متعهد به جبران عقب ماندگی‌های دهه نود و برنامه‌های اعلامی برای بهره‌برداری هستیم. 

عبدالحسین بیات، امروز (شنبه ۲۲ بهمن‌ماه) در حاشیه مراسم راهپیمایی نکوداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلابی اسلامی با تقدیر از حضور کم‌نظیر و حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: حضور باشکوه و متفاوت راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، در جای جای میهن عزیز اسلامی و ولایت‌مدار، ضمن خلق لحظه‌های جاودانه، باشکوه و ماندگار، برگ زریّن و زیبنده دیگری را در کارنامه‌ی سراسر پرافتخار و با صلابت مردم غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی به ثبت رسانید.

وی افزود: مردم مانند همیشه در میدان پشتیبانی از انقلاب اسلامی و کشور عزیزمان حضور دارند نعمت حضور و پشتیبانی مردم از انقلاب اسلامی و کشور با تحقق رشد سریع و مستمر اقتصادی شایسته شکرگزاری است. 

رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت افزود: به عنوان یکی از گروه‌های اقتصادی کشور اعلام  می‌کنیم در مدت سپری شده دولت سیزدهم، برای رویکردها و ارزش‌های اقتصادی مدنظر از جمله مقوله مولدسازی و افزایش بهره‌وری در گروه اقتصادی صندوق‌ها، گام‌های بسیار ارزشمندی برداشته شده است. 

وی گفت: فعالیت‌های سرمایه‌گذاری گروه اقتصادی صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت با طرح‌ها و پروژه‌های ملی و استانی آمیخته شده است بنابراین رشد و توسعه در این گروه اقتصادی برای شتاب‌بخشی به شاخص‌های رشد اقتصادی استانی و ملی موثر خواهد بود. 

بیات گفت: برای همه طرح‌های پتروشیمیایی، پتروپالایشگاهی و مایع‌سازی گاز که هم‌اکنون در گروه اقتصادی صندوق‌ها در دست اجرا داریم متعهد به جبران عقب ماندگی‌های دهه نود و برنامه‌های اعلامی برای بهره‌برداری هستیم.

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =