بیات

رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در پیامی با تبریک به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر و در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران نوشت: برای ایفای نقش در تبلور بیش‌ازپیش آرمان‌های انقلاب، عزم و اراده گروه اقتصادی صندوق‌ها، انجام رسالت اقتصادی و اجتماعی در مسیر تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.

متن پیام دکتر عبدالحسین بیات به شرح زیر است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

وَالْفَجْرِ وَلَیالٍ عَشْرٍ

ایام‌الله دهه فجر حاصل خیزش مردم به رهبری داهیانه بنیان‌گذار فقید جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (رحمه‌الله علیه) است. خیزشی که بر اصول‌ دین اسلام و آزادی‌خواهان استوار بود؛ ازاین‌رو در حوادث و دسیسه‌های بعدی این استواری به رهبری امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) پاینده مانده و ان شاالله خواهد ماند.

فجر انقلاب با محوریت استقلال و آزادی دمیده شده است ارزش‌های که بهترین فرزندان این سرزمین برای آن ایثار شده است این میهن عزیز اکنون با عنایت خداوند متعال و ائمه اطهار علیه‌السلام و برکت جان آن ایثارگران «ایران قوی» است.

شایسته است که یاد نماییم از نقش‌آفرینی کارکنان محترم صنعت نفت در پیروزی انقلاب اسلامی ایران که‌ برگ زرینی در تاریخ این صنعت ارزش‌آفرین ثبت کرده‌اند و اکنون آن مجاهدان که به هنگام و به‌درستی عمل کرده‌اند در دوران بازنشستگی نقش‌آفرینی می‌کنند.   

اینجانب ضمن عرض تبریک دهه مبارک و پرافتخار فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به محضر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و ملت غیور و انقلابی ایران، به‌خصوص شاغلان، بازنشستگان و خانواده محترم آنها و کارکنان گروه اقتصادی صندوق‌ها با اعلام تجدید بیعت با آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی، آرزومندم با تلاش همکاران گران‌قدر در گروه اقتصادی صندوق‌ها با عزمی جدی و اراده‌ای خلل‌ناپذیر با ایفای نقش بی‌بدیل خود در مسیر پیشرفت و توسعه در «گام دوم انقلاب اسلامی» گام برداریم و با انجام مسئولیت‌های خود در حوزه اقتصاد و اجتماع هر روز بیش‌ازپیش، شاهد تبلور آرمان‌های انقلاب در عرصه‌های مختلف و دستیابی به موفقیت‌های پایدار در همه حوزه‌ها به ویژه در حوزه‌ سیاست‌های اقتصادی، نظام و دولت محترم باشیم. ان شاالله»

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =