کد خبر: 6871
سرویس: سلامت
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۱
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
معاینه سالمند

تعداد مراکز درمانی طرف قرارداد با صندوق بازنشستگی صنعت نفت، از یک هزار مرکز، فراتر رفت و ضریب دسترسی به مراکز درمانی، با ارتقای چشمگیری همراه شد.

سال گذشته، صندوق‌ها با ۸۰۰ مرکز درمانی، طرف قرارداد بود و امسال، با اضافه‌شدن ۲۵۰ مرکز جدید درمانی و تشخیصی، تعداد کل این مراکز، به یک هزار و پنجاه محل، رسید؛ از این رو، ضریب دسترسی بازنشستگان محترم صنعت نفت به مراکز درمانی، افزایش قابل‌ملاحظه‌ای یافت.

صندوق بازنشستگی صنعت نفت، ‌ افزون بر انعقاد قرارداد با مراکز درمانی دولتی، با مراکز درمانی خصوصی باکیفیت نیز قرارداد همکاری منعقد کرده است تا در خدمت بازنشستگان و افراد تحت تکفل آنان، باشند. همین امر موجب شده که سرعت دسترسی به مراکز درمانی بیشتر شود و امکان انتخاب‌های متنوعی در امر درمان برای عزیزان بازنشسته فراهم شود. هم اکنون و در روزهای پایانی سال ۹۹، در حالی به تعداد ۱۰۵۰ مرکز درمانی رسیدیم که صندوق در سال ۹۲، تنها ۱۷۰ مرکز درمانی طرف قرارداد داشته است. به امید خدا، روند افزایش مراکز تشخیصی و درمانی، در سال آینده نیز همچون امسال، ادامه خواهد داشت.

برای مشاهده‌ی نشانی مراکز درمانی طرف قرارداد، به تفکیک مناطق هفتگانه‌ی صندوق، اینجا کلیک کنید.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • افاضلی محمد IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
    0 0
    با سلام شما درختی را می نشانی در آینده به امید خدا همه دعاگوی شما و ما و آیندگان از میوه آن استفاده کنید دست گلتون درد نکنه

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =