کد خبر: 9587
سرویس: اقتصادی
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۰
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
پترو پالایشگاه

شرکت پتروپالایش کنگان در نشست تخصصی نگهداری و تعمیرات در صنایع پتروشیمی برنامه‌های انتقال دانش از نیروهای کارآمد و پیشکسوت به نیروی‌های جوان را تشریح کرد.

اولین نشست تخصصی نگهداری و تعمیرات در صنایع پتروشیمی با حضور مدیران شرکت ملی صنایع پتروشیمی و مدیران اداره تعمیرات پتروشیمی های منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس (عسلویه) در مجتمع پتروپالایش کنگان برگزار شد.

مدیران تعمیرات در این نشست به تبادل نظر، تجارب، چالش‌ها و راهکارهای لازم جهت پیشبرد اهداف عالیه شرکت‌های پتروشیمی پرداختند.

در این دوره برخی تجربیات شاخص مجتمع پتروپالایش و آشنایی با مدل تعالی بخش ۱۰ستاره در حوزه نت و توانمندی شرکت سازنده توربوکمپرسور نفت در راستای خدمات مورد نیاز صنعت پتروشیمی و همچنین دستاوردهای به دست آمده در حوزه تعمیرات سایر مجتمع های منطقه ویژه پارس جنوبی مورد بحث قرار گرفت.

شرکت پتروپالایش کنگان با به کار گیری فن آوری های روز دنیا، اهداف خود را به ارزش‌های همچون تفکر و تلاش استوار کرده است. انتقال تجارب ارزنده از افراد مجرب به جوانان و به کارگیری ذهن‌های خلاق و نوآور از محورهای مورد تاکید این شرکت در فرایندهاست که در این نشست محورهای آن تشریح شد. 

مدیران اداره تعمیرات شرکت های پتروشیمی نیز در این دوره از چالش‌ها، موانع و راهکارهای کاهش اصطحلاک تجهیزات دوار و جلوگیری از هدر رفت منابع مالی و انسانی اشاره کردند. 

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =