کد خبر: 9584
سرویس: اقتصادی
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
ایمانی

 مدیرعامل شرکت مایع‌سازی گاز ایران گفت: این شرکت به دلیل موفقیت در  فعال سازی پروژه ال‌ان‌جی و خروج آن از توقف ۸ ساله، به‌تازگی به‌عنوان کارفرمای برتر استان بوشهر برگزیده شده است.

دین‌محمد ایمانی، مدیرعامل شرکت مایع‌سازی گاز ایران، در حاشیه نشست شورای عالی پروژه‌ها گفت: طرح ایران ال‌ان‌جی در گام نخست با انجام مطالعات جدید از وضعیت راکد خارج شد و سپس فرایند پیشرفت فیزیکی نیز آغاز شد. 

ایمانی با بیان اینکه در داخل کشور شرکت‌های دانش‌بنیان و سازنده داخلی در سطح مطلوبی از دانش قرار دارند، افزود: برای پیشرفت این طرح، نگاه به توانمندی‌های داخلی است. ازاین‌رو، در افق ۱۴۰۴ شاهد تحولات چشم‌گیر در این طرح خواهیم بود.

وی گفت: یکی از افتخارات گروه اقتصادی صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت و شرکت ملی نفت ایران در دولت سیزدهم، فعال‌سازی طرح راکد ایران ال‌ان‌جی است؛ در این طرح، بیش از دو میلیارد دلار سرمایه‌گذاری شده بود اما در میانه راه و علیرغم اهمیت بالا و استراتژیک این طرح و ظرفیت‌های اقتصادی آن، متأسفانه طرح نیمه‌تمام رها شده بود و خوشبختانه اکنون شاهد پیشرفت در این مگا پروژه هستیم.

مدیرعامل شرکت ایران ال‌ان‌جی افزود: این فعال‌سازی و پیشرفت مرهون سرمایه منابع‌انسانی در سطوح مختلف است که با برنامه‌ریزی مطلوب و ساماندهی قراردادهای پیمانکاران و ارتقا سطح نظم و انضباط سازمانی و پروژه‌ای، با افزایش تعداد نیروی‌های فعال در پروژه به دلیل گسترش فعالیت‌ها، شرکت ایران ال‌ان‌جی در یازدهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان و کارفرمایان برتر استان بوشهر ( و منطقه ویژه پارس جنوبی) موفق به کسب رتبه کارفرمای برتر سال ۱۴۰۲ شد.

شرکت ایران ال ان جی بعنوان کارفرمای برتر سال ۱۴۰۲ انتخاب شد

وی افزود: از دو جنبه این موضوع اهمیت دارد؛ نخست اینکه جریان پیشرفت شتاب گرفته است و شرکت موفق شده است با برنامه‌ریزی و راهبری مطلوب پروژه، مسیر تکمیل و راه اندازی پروژه را هموار نماید؛ و در همین راستا تعداد متخصصین و کارشناسان و پرسنل فعال و شاغل در پروژه نیز افزایش یافتند که این موضوع در سال رشد تولید و مهار تورم اهمیت ویژه ای دارد. دوم این‌که پیشرفت چهارده‌درصدی پروژه حاصل حضور پرتلاش این عزیزان است؛ بنابراین کسب رتبه برتر مرتبط با منابع‌انسانی، نشان می‌دهد پیشرفت‌های خوبی در ۲۹ ماه گذشته اتفاق افتاده است. امیدواریم با تعریف و تصویب برنامه تحولی و با تخصیص بودجه مناسب و همراهی مطلوب سهامداران، ترن‌های شیرین‌سازی و تولید در افق سال ۱۴۰۴ وارد چرخه اقتصاد انرژی شوند.

طرح ایران ال ان جی از پروژه های است که در چارچوب برنامه خلق منابع پایدار برای صندوق‌ها از وضعیت راکد به شرایط فعال تغییر وضعیت داده است. 

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =