کد خبر: 9514
سرویس: اقتصادی
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۴
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
دیدار مسئولان کانون البرز با مدیران صندوق‌ها

رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت گفت: با توجه به پیشرفت احداث تأسیسات ان‌جی‌ال ۳۱۰۰، مجوز بازاریابی و کسب درامد از بخش‌های تکمیل‌شده صادر خواهد شد.

عبدالحسین بیات، روز چهارشنبه (۱۳ دی‌ماه) در نشست شورای عالی پروژه‌های گروه اقتصادی صندوق‌ها در محل شرکت سرمایه‌گذاری اهداف گفت: میلاد با سعادت حضرت فاطمه الزهرا (س) را به همه همکاران گرامی به‌خصوص بانوان ارجمند تبریک و تهنیت می‌گویم؛ همه برکات عالم از انوار تابان آن بانوی بزرگ و والاست؛ حضرت صدیقه طاهره در تثبیت دین مبین اسلام و فرهنگ نبوت و جریان امامت نقشی بی‌بدیل داشتند؛ آثار و برکات عمر شریف آن حضرت غیرقابل توصیف است. امیدوارم از نعمت قدرشناسی برخوردار باشیم.

رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌ها به چهارمین سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نیز اشاره کرد و گفت: سردار دل‌ها، پاسدار عزیز اسلام در دفع توطئه‌های دشمنان ایران اسلامی در داخل و بیرون از مرزها ایثارگری‌های بسیاری انجام دادند و به‌یقین تأثیر ایشان در پیشرفت آبادانی کشور ادامه خواهد داشت. امیدوارم این امانت را که اکنون در حوزه پیشرفت طرح‌های آبادانی بر عهده داریم به‌خوبی به سرانجام برسانیم.

بیات افزود: همه مردم از پروژه‌های مربوط به گروه اقتصادی صندوق‌ها بهره‌مند خواهند شد؛ این طرح‌ها در مسیر و زنجیره تولید و توسعه برنامه‌ریزی شده‌اند؛ بنابراین عواید اقتصادی آن برای ذینفعان سرمایه‌گذار و پیامدهای پیشرفت آن برای کشور محقق خواهد شد.

رئیس هیئت صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت ادامه داد: طبق جداول شورای عالی پروژه‌ها، برخی از پروژه‌های صندوق‌ها به‌زودی راه‌اندازی خواهند شد؛ ازاین‌رو تلاش‌های مداوم و مضاعف متخصصان گروه اقتصادی باید برای تأمین منابع مالی ادامه یابد.

بیات گفت: بررسی ریسک‌ها و تدوین راهبُرد و سپس طراحی و تداوم سناریوها با توجه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها اهمیت فراوانی دارد.

وی بر وجود جریان پایدار مالی برای پیشبرد پروژه تأکید کرد و افزود: تأمین منابع در روند احداث فیزیکی پروژه‌ها باید بدون توقف ادامه یابد.

بیات ادامه داد: راهبرد گروه اقتصادی صندوق‌ها در پروژه‌هایی مانند ایران ال ان جی، تحقق درآمد از بخش‌های تکمیل‌شدۀ نیروگاه، مخازن و اسکله است ازاین‌رو مجوز بازاریابی اقتصادی و تحقق درامد از بخش‌های تکمیل‌شده ان‌جی‌ال ۳۱۰۰، صادر خواهد شد.

وی تصریح کرد: برای آنکه سرمایه‌گذاری انجام‌شده از بهره‌وری بیشتری برخوردار شود بخش‌های احداث‌شده که توانمندی درآمدزایی دارند می‌توانند کسب درآمد کنند و زمانی که همه بخش‌های اصلی طرح، راه‌اندازی شد بخش‌ها یادشده به وظیفه اصلی خود و مأموریت‌های که برایشان تعریف شده است، خواهند پرداخت.

گفتنی است پروژه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰ دهلران از طرح‌هایی است که به‌زودی راه‌اندازی - در سه ماه نخست سال آینده - خواهد شد.

فعالیت اقتصادی بخش‌های تکمیل‌شده ان‌جی‌ال ۳۱۰۰ آغاز می‌شود

ادامه تصاویر 

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =