هجدهمین گردهمایی مدیران ارشد، روسای مناطق ون مایندگی‌های صندوق‌ها

رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در پیامی به مناسبت روز «کارمند»، گفت: کارمندان نوآور و خلاق همواره می‌توانند با برنامه‌های تحولی و کاربردی در مسیر بهره‌وری، کارآمدسازی، شفاف‌سازی، هوشمندسازی، چابک‌سازی و مولدسازی منابع و دارایی‌ها گام بردارند مسئله‌ای که برای بنگاه اقتصادی صندوق‌ها در مرتبه نخست اهمیت راهبردی و اقتصادی قرار دارد.

 متن پیام عبدالحسین بیات به شرح زیر است:

«یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی به‌ویژه آقایان باهنر و رجایی رحمه‌الله علیه را گرامی می‌داریم و بهترین و والاترین سلام‌ها و درودهای خود را تقدیم محضر نورانی این عزیزان می‌نماییم.

روز کارمند برای همه سازمان‌های دولتی و غیردولتی از جمله صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت و شرکت‌های وابسته و تابعه آن بااهمیت است؛ چون همه اهداف کلان و رویکردهای نوین سازمانی در مسیر «خدمت و توسعه و پیشرفت» از طریق کارکنان متخصص و متعهد در هر زمینه شغلی جاری و محقق می‌شود.

کارکنان و کارمندان در گروه اقتصادی صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت از تنوع نوع شغل برخوردار هستند؛ چون این بنگاه اقتصادی غیردولتی در ۲ بخش سرمایه‌گذاری و خدمات‌رسانی هم‌زمان فعالیت می‌کند؛ بنابراین، تبریک روز «کارمند» را به عموم کارکنان و کارمندان این گروه اقتصادی با هر نوع تخصص شغلی تقدیم می‌نمایم.

کارمندان و دست‌اندرکاران نوآور و خلاق همواره می‌توانند با برنامه‌های تحولی و کاربردی در مسیر بهره روی، کارآمدسازی، شفاف‌سازی، هوشمندسازی، چابک‌سازی و مولدسازی منابع و دارایی‌ها گام بردارند مسئله‌ای که برای بنگاه اقتصادی صندوق‌ها در مرتبه نخست اهمیت راهبردی و اقتصادی قرار دارد چنانچه در یک و ۲ساله گذشته نشانه‌های محسوس این رویکرد به‌خوبی در رشد و توسعه طرح‌ها و اقدامات اصلاحی در حوزه بهره‌وری مشهود است.

امیدوارم در مسیر رشد و توسعه اقتصادی صندوق‌ها و به‌تبع توسعه خدمات‌رسانی به جامعه ذی‌نفعان همه ما با کوشش و همت جهادی و همراه با برنامه‌های کارآمد و اثربخش و روزآمد در خدمتگزاری به کشور عزیزمان و جامعه هدف موفق باشیم. از سوی دیگر با ظهور فناوری‌های نوین مانند هوش مصنوعی اما جایگاه انسان در راهبری امور همچنان ویژه است. ازاین‌جهت منابع انسانی و کارکنان کارآمد و متخصص همواره دارای جایگاه ممتاز هستند.

 اینجانب از سوی خود و اعضای محترم هیئت‌رئیسه صندوق‌ها این روز را به کارکنان شریف صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت و همکاران تبریک می‌گویم و آرزو می‌کنم زمینه و شرایط برای تحقق اهداف فردی، اجتماعی و شغلی برای توسعه آبادانی ایران اسلامی روزبه‌روز بهبود یابد. موفق، سربلند و تندرست باشید.»

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =