کد خبر: 9303
تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
حاجی صادق

رئیس صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت گفت: زیربنای تأثیرگذاری برنامه‌های فرهنگی، برقراری ارتباط درست است؛ این موضوع در ارائه بهتر خدمات نقش بسزایی دارد.

عباس حاجی‌صادق، روز (سه‌شنبه ۲۷ تیرماه)، در نخستین نشست شورای فرهنگی صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت، پس از ارائه گزارش اعضای شورای فرهنگی، با تسلیت ایام محرم حسینی افزود: تأثیرگذاری فرهنگی میان کارکنان و جامعه ذینفعان از دریچه برنامه‌های مدون و کارشناسی شده میسر است؛ فرهنگ پدیده‌ای آنی یا زودگذر نیست.

وی افزود: انجام کار مطالعاتی برای برنامه‌های پیشنهادی، دسته‌بندی و اولویت‌بندی آن‌ها و سپس تطبیق با ضوابط مالی و همچنین تقسیم‌بندی زمانی آن‌ها به دوره‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت اهمیت فراوانی دارد.

رئیس صندوق‌ها با یادآوری راهبرد صرفه‌جویی حداکثری ادامه داد: درنهایت، برنامه‌های فرهنگی باید منتج به بهبود کارایی شود.

وی گفت: آموزه‌های دینی فراوانی در خصوص خدمت صادقانه به جامعه و مردم وجود دارد که بهره‌گیری، یادآوری و استعانت از آن‌ها در ایام و مناسبت‌های مختلف تأثیرگذار و بااهمیت است.

 رئیس صندوق‌ها در ادامه، ارتباط مؤثر مدیران در سطوح مختلف با کارکنان به منظور دریافت دیدگاه آن‌ها را سبب تعالی فرهنگ سازمانی دانست و افزود: توجه و اهمیت دادن به کارکنان و همکاران با زیربنای ارتباطات درست به‌خصوص برای متولیان فرهنگی سازمان مورد تأکید است.

حاجی‌صادق در پایان گفت: ماه محرم از ایام ارزشمند برای آشنایی و آموختن بیشتر از سیره اهل‌بیت علیه‌السلام است ازاین‌رو توجه به آداب این ایام با هدف بهره‌مندی بیشتر مورد تأکید اندیشمندان و بزرگان دین است.

تصاویر نشست

برچسب‌ها

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =