کد خبر: 9167
سرویس: اقتصادی
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
نمایشگاه ۴۴ تجهیز ساخت بار اول شرکت صنایع تجهیزات نفت

مدیر عامل شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران با اهدا «لوح تقدیر» از شرکت توس پیوند به سبب مشارکت در طرح توسعه و تثبیت ظرفیت پالایشگاه نفت آبادان قدردانی کرد.

فرهاد احمدی مدیر عامل شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران در متن این حکم خطاب به مدیر شرکت صنایع تجهیزات نفت (توس پیوند) آورده است: 

«اینک که در آستانه ثبت غرور آفرینی ایران اسلامی، برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات تاریخ صنعت ملی نفت ایران افزوده می‌شود و به یاری خداوند متعال، بخش نخست فاز دوم طرح توسعه و تثبیت ظرفیت پالایشگاه نفت آبادان افتتاح می‌گردد برخود لازم می‌داند از تلاش بی‌شائبه و مساعی بی‌دریغ شما و تمامی همکارانتان در این مهم، قدردانی و سپاسگزاری نماید؛ از این رو به پاسداشت مشارکت ارزنده جنابعالی در کسب این توفیق بزرگ ملی، این لوح تقدیر به شما تقدیم می‌شود.

از خداوند سبحان، تندرستی و توفیق روز افزون شما را در عرصه خدمات و افتحار آفرینی آتی، برای صنعت نفت و میهن اسلامی ایران، مسات می‌نمایم.» 

پی‌نوشت: شرکت دانش‌بنیان «توس پیوند» زیرمجموعه شرکت تجهیزات صنعت نفت است. این شرکت در گروه اقتصادی صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت قرار دارد. عواید و درآمد اقتصادی و مالی شرکت‌های گروه اقتصادی صندوق‌ها برای انجام تعهدات قانونی صندوق‌ها برای ذی‌نفعان استفاده می‌شود. بارزترین تعهد این حوزه، تامین منابع لازم برای پرداخت مستمری و مقرری است. چراکه، هر ماه حدود دوسوم منابع مورد نیاز برای پرداخت مستمری و مقرری به بازنشستگان و بازماندگان صنعت نفت از همین محل تامین ‌می‌شود.

صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت با تکیه بر سرمایه‌گذاری خود در انجام پرداختی‌های مورد اشاره یکی از پایدارترین و منظم‌ترین برنامه‌های تامین منابع را دارد. 

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =