کد خبر: 9162
سرویس: مناسبت
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۹
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
بیات

رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر را به همه مسلمانان به ویژه هموطنان، همکاران عزیز شاغل، بازنشستگان و بازماندگان ارجمند خانواده بزرگ صنعت نفت تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام دکتر عبدالحسین بیات، به شرح زیر است: 

«بسم الله الرحمن الرحیم

أللّهُمَّ أهْلَ الکِبریآء وَالعَظَمَة وأهلَ الجُودِ وَالجَبَروتِ وَأهلَ العَفْوِ وَالرَّحْمَة

حلول ماه شوال المعظم و عید سعید فطر را به همه مسلمانان به ویژه هموطنان، همکاران عزیز شاغل، بازنشستگان و بازماندگان ارجمند خانواده بزرگ صنعت نفت تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

ایزد منان را سپاس می‌گوییم که فرصت و توفیق درک و حضور در صیام‌الله دیگری را به ما اعطا نمود.

حضور فعال کارکنان در ۲ بخش سرمایه‌گذاری و ارائه خدمات به جامعه محترم ذی‌نفعان در جای جای ایران عزیز و تلاش آنها برای پیشبرد طرح‌های اقتصادی و ارائه خدمات به بازنشستگان گرامی در ماه میهمانی خداوند سبحان، ستودنی است. تلاش برای آبادانی ایرانی سربلند و اهتمام نسبت به ارائه خدمات به پیشکسوتان گرانقدر در ماه خدا از پرخیرترین و با برکت‌ترین توفیق‌هاست که با دعای خوبان و بزرگان نصیب ما شده است.  

بسیار امیدوارم آثار گران‌بهای ماه مبارک رمضان در ادامه مسیر خدمات‌رسانی و آبادنی ایران عزیز، تکیه‌گاه خادمان مردم باشد و به برکت این آثار، توفیق خدمت خالصانه با عنایت خداوند متعال فزونی‌یابد.

اینجانب از درگاه خداوند سبحان، رفاه، سلامتی، آرامش و شادکامی را برای هموطنان شریف به ویژه شاغلان و بازنشستگان محترم صنعت نفت مسئلت می‌نمایم و از پیشگاه خداوند باری‌تعالی فرج مولایمان امام زمان (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف)، سلامتی و طول عمر با عزت مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و همچنین توفیق خدمت جهادی مسئولان محترم کشور به ویژه دولت مردمی و خدمتگزار را استدعا دارم. مجددا فرا رسیدن عید سعید فطر را تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم، سربلند و پایدار و موفق باشید.»

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • مهدی IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
    0 0
    با سلام و خدا قوت خدمت شما و همه عزیزان گرامی ،اینجانب هم عید فطر را به شما و همه عزیزان تبریک گفته و آرزوی قبولی طاعات و عبادات را دارم

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =