کد خبر: 9144
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
رسایی

رئیس کانون بازنشستگان فارس گفت: استمرار فعالیت‌های ورزشی در زمینه، شنا، تیراندازی، فوتسال، پینگ‌پنگ، والیبال بانوان، بدنسازی و کوهنوردی در فهرست فعالیت‌های ورزشی این کانون در شش ماه گذشته است.

جلیل رسایی رئیس کانون بازنشستگان فارس گفت: برگزاری نشست‌های تخصصی با دست اندرکاران صندوق‌ها و سایر سازمان‌های مرتبط از جمله فعالیت‌های اجتماعی این کانون در شش ماه گذشته بوده است.

وی افزود: بهره مندی از شبکه‌های اجتماعی به منظور انعکاس فعالیت‌ها، گرامیداشت رویدادهای مختلف مربوط به اعضای کانون، نشست‌های توجیهی و توضیحی، مشارکت و همکاری در فعالیت‌های علمی و مطالعاتی از جمله  فعالیت‌های ۶ ماه اخیر این کانون است.

وی ادامه داد: اجرای چند تور تفریحی و گردشگری مانند اردوی تنگه تزاب، ارسنجان؛ جزیره قشم، از فعالیت‌های تفریحی و گردشگری کانون فارس برای اعضا بوده است.

رسایی افزود: استمرار فعالیت‌های ورزشی در زمینه، شنا، تیراندازی، فوتسال، پینگ‌پنگ، والیبال بانوان، بدنسازی و کوهنوردی در فهرست فعالیت‌های ورزشی این کانون در شش ماه گذشته است.

 رییس کانون بازنشستگان فارس ادامه داد: برگزاری مراسم تجلیل از پرستاران بازنشسته، گرامیداشت روز زن و مقام مادر و آیین روز میلاد و حضرت علی(ع) و روز مرد به همراه پذیرایی از جمله فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی کانون فارس در این دوره است.

رسایی گفت: تداوم استفاده از امکانات رستوران‌های دارای تفاهم‌نامه با کانون، نیز از فعالیت‌های رفاهی کانون بوده است.

وی افزود: استمرار برگزاری کلاس‌های آموزشی به منظور ارتقاء دانش و مهارت بازنشستگان و بازماندگان، دوره‌های آموزشی زبان انگلیسی کارگاه‌های آموزشی خیاطی، نشست‌های ادبی و ادبیات و شعر خوانی و کتاب خوانی، کلاس‌های موسیقی‌های سنتی ایران زمین، کلاس کوهنوردی، تاریخ نیز از برنامه‌های این کانون برای اعضا بوده است.

وی با تشکر و قدردانی از اهتمام اعضای هیئت مدیره کانون در پایان ابراز امیدواری کرد با افزایش مشارکت بازنشستگان در فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی کانون، فعالیت‌های این نهاد مردمی بیش از گذشته توسعه یابد.

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =