نفت سپاهان

پایانه صادراتی و وارداتی بندر شهید رجایی شرکت نفت سپاهان امروز (شنبه، ۱۵ بهمن‌ماه) در چارچوب برنامه توسعه سرمایه‌گذاری‌های صندوق بازنشستگی صنعت نفت و همزمان با ایام دهه فجر، به‌صورت ویدیو کنفرانس با دستور وزیر نفت به بهره‌برداری رسید.

 پایانه صادراتی و وارداتی بندر شهید رجایی شرکت نفت سپاهان دارای ظرفیت ذخیره‌سازی ۳۵۴۰۰ مترمکعب محصولات نفت سپاهان و صادرات انواع روغن است که با ۱۱ میلیون دلار سرمایه‌گذاری اجرا شده است.

افزایش امکان ذخیره‌سازی و صادرات فله، ایجاد قابلیت واردات روغن پایه به صورت فله، افزایش قدرت لجستیکی و توسعه توانمندی‌ها، قابلیت بارگیری کشتی‌های بزرگتر، قابلیت انجام عملیات بلندینگ و مخازن، قابلیت تولید روغن‌های دریایی به عنوان محصول و قابلیت بارگیری فلکسی و ایزوتانک برای انواع محصولات ذخیره شده در مخازن از جمله آثار بهره‌برداری از ترمینال صادراتی و وارداتی بندر شهید رجایی است.

عبدالحسین بیات، رئیس هیئت رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت نیز در این سفر وزیر نفت را همراهی و در خصوص طرح کارخانه تولید قیر و مخازن آن و اسکله صادرات و واردات شرکت نفت سپاهان به عنوان طرح های گروه اقتصادی صندوق ها، توضیحاتی را ارائه کرد. 

امروز (شنبه، ۱۵ بهمن‌ماه) در سفر یک‌روزه جواد اوجی، وزیر نفت به استان هرمزگان همزمان با ایام مبارک دهه فجر، کارخانه تولید و ذخیره‌سازی قیر نفت‌جی نیز به بهره‌برداری رسمی رسید. 

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =