نخل آسماری

رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در پیامی به مناسب سالروز تأسیس شرکت پتروشیمی نخل آسماری نوشت: در هجده ماه گذشته، مقدار پیشرفت ساخت واحد پنتااریتریتول این مجتمع با حدود سی‌درصد پیشرفت به هفتاد و نه درصد رسیده است.

در پیام دکتر عبدالحسین بیات آمده است: 

«ضمن تبریک سالروز تأسیس شرکت پتروشیمی نخل آسماری به مدیران، کارکنان و کارگران گران‌قدر این بنگاه اقتصادی، با افتخار اعلام می‌کنم خوشبختانه در یک سال و چند ماه گذشته این مجتمع از روند پیشرفت مثبتی برخوردار بوده است. در این مدت، شورای عالی پروژه‌ها چهل نشست تشکیل داده و به‌صورت منظم، میزان پیشرفت ساخت پتروشیمی نخل آسماری پایش شده است.

این شرکت با هدف تأمین تقاضای بازار داخلی کشور و صادرات محصولات تولیدی خود از قبیل پنتااریتریتول با ظرفیت سالیانه ۱۵ هزار تن، فرمالین با ظرفیت سالیانه ۶۶ هزار تن، استالدئید با ظرفیت سالیانه ۶ هزار تن، سدیم فرمات با ظرفیت سالیانه ۱۰ هزار تن، آغاز به‌کار کرده است که سهم مؤثری در خلق منابع پایدار برای صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت خواهد داشت. از این ‌رو اهتمام برای راه‌اندازی واحدهای آن طبق زمان‌بندی اعلامی از سوی مدیران پروژه به شورای عالی پروژه‌ها، دارای اهمیت و مورد تأکید است. خوشبختانه راه‌اندازی واحد پنتااریتریتول با ظرفیت سالیانه ۱۵ هزار تن در افق طرح‌های ۱۴۰۲ پیش‌بینی شده است. بنابراین، در هجده ماه گذشته، مقدار پیشرفت ساخت واحد پنتااریتریتول این مجتمع با حدود سی‌درصد پیشرفت به هفتاد و نه درصد رسیده است. 

ارزش‌ها و رویکردهای بنگاه اقتصادی صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت که در نشست‌های مختلفِ شورای عالی پروژه‌ها و شورای عالی تولید و نشست‌های تخصصی با مدیران و بازدیدهای میدانی تشریح شده است برای بنگاه اقتصادی ارزش بالایی دارند؛ رویکردهایی مانند مولدسازی سرمایه و دارایی‌های راکد و نیمه راکد، پیگیری مطالبات تا وصول آن‌ها، تکمیل طرح و پروژه‌ها طبق برنامۀ زمان‌بندی، بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها در همۀ امور، پاک‌دستی و شفاف‌سازی امور و رفع بسترهای فسادزا با ایجاد جامعیت در قراردادها، دستورالعمل‌ها و تصمیم‌گیری به‌موقع مبتنی بر کارشناسی و پرهیز از تأخیر در تصمیم‌گیری، از مواردی هستند که به همۀ همکاران ارجمند در همه شرکت‌ها ازجمله شرکت پتروشیمی نخل آسماری یادآوری می‌کنم.

امیدوارم با توکل و عنایت خداوند متعال، در مسیر آبادانی و سربلندی ایران عزیز و تحقق اهداف گروه اقتصادی صندوق‌ها که همانا تقویت توان مالی صندوق‌ها برای استمرار و توسعه خدمات‌رسانی است، موفق و پایدار باشید به توفیق و مدد الهی.»

برای مشاهده روند پیشرفت پروژه ها اینجا کلیک کنید. 

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =