کد خبر: 8928
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
گزارش تصویری از زائرسرای مشهد/1

شرکت مهندسی و ساختمانی صبا نفت در سی‌وهفتمین نشست شورای‌عالی پروژه‌های گروه اقتصادی صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت، ماموریت یافت مطالعات اجرایی برای ساخت زائرسرای شماره ۲ در مشهد مقدس را آغاز کند.

بر این اساس، گزارش ماهانه شرکت مهندسی و ساختمان صبا نفت، روز چهارشنبه (۲۳ آذرماه) در سی‌وهفتمین نشست، شورای‌عالی پروژه‌ها، موید آن است، پروژه‌های جاری و مهم شرکت ساختمانی صبا نفت در زمان مقرر به سرانجام خواهد رسید و عواید آن‌ها مانند سایر فعالیت‌های اقتصادی گروه در مسیر توسعهٔ اقتصادی صندوق‌ها برای توان‌افزایی در حوزه خدمات از جمله تأمین منابع مستمری و مقرری قرار خواهد گرفت.

گزارش‌ شرکت یادشده تصریح می‌کند، چند طرح نیمه‌کاره و راکد که در سال‌های گذشته به صندوق‌ها و این شرکت منتقل شده در وضعیت پیگیری‌های حقوقی قرار گرفته است تا برگشت حداکثری هزینه‌های آنها به بهترین شکل برای گروه اقتصادی صندوق‌ها، محقق شود. چراکه تحرک‌بخشی به سرمایه‌های راکد و نیمه راکد از اصول و ارزش‌های بنگاه اقتصادی است. براساس اعلام رویکردهای اقتصادی رئیس‌ هیئت‌رئیسه، در شانزده ماه گذشته، اهمیت مبانی و ارزش‌های حاکم بر بنگاه‌های اقتصادی در شرکت‌های گروه اقتصادی صندوق‌ها فزونی یافته است.

حضور اقتصادی در بخش ساختمان‌سازی برای تنوع‌بخشی به سبد سرمایه‌گذاری گروه اقتصادی پیش‌بینی‌شده است.

توسعهٔ اقتصادی در پرتو شورای‌عالی پروژه‌ها

دکتر بیات، رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌ها در این نشست تأکید کرد: هم‌زمان با کارهای مطالعاتی و نیازسنجی بخش خدمات در خصوص ارزیابی ایجاد زائرسرای شماره ۲، شرکت صبا نفت نیز مطالعاتی اجرایی را در مشهد مقدس با توجه به وجود زیرساخت‌های گروه اقتصادی در حوزه زمین باهدف توسعه رفاه برای کارکنان و ایجاد ارزش‌افزوده برای دارایی‌ها و اموال انجام دهد.

وی افزود: نشست‌های مستمر و منظم شورای‌عالی پروژه‌ها برای پیگیری روند پیشرفت پروژه‌هاست؛ بنابراین، به هر میزان که به تعداد نشست‌های شورا افزوده می‌شود شاهد گزارش‌های جدید مبنی بر اعلام زمان بهره‌برداری‌ها یا درصد پیشرفت پروژه‌ها هستیم.

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =