بیات

رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت گفت: با هدف توسعه‌ی منابع پایدار برای صندوق‌ها، بلوک ۱۲ درصدی هلدینگ خلیج‌فارس خریداری شد. در تلاش هستیم با رویکرد بنگاه اقتصادی منابع ورودی صندوق‌ها را از محل‌های پایدار افزایش دهیم.

عبدالحسین بیات، رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت، بعد از ظهر روز دوشنبه (۹ آبان) گفت: تحکیم روند تامین نقدینگی و منابع لازم برای استمرار فرایند پرداخت به موقع و منظم، مستمری و مقرری بازنشستگان و بازماندگان صنعت نفت، مبنای انجام همه امور توسعه‌ای و سرمایه‌گذاری صندوق‌هاست.

وی افزود: در چارچوب توسعه راهبرد سرمایه‌گذاری‌های پایدار، گروه صندوق‌ها «بلوک ۱۲ درصدی سهام هلدینگ خلیج فارس» را به میزان سهم ۲۶.۳ درصدی پیشین خود افزود و اکنون مجموعه سهام شرکت سرمایه‌گذاری اهداف در هلدینگ خلیج‌فارس به حدود ۳۹ درصد رسیده است. 

رییس هیئت‌رئیسه صندوق‌ها گفت: آینده پژوهشی گروه اقتصادی صندوق‌ها مؤید آن بود که برای صیانت از آینده سهم پیشین (۲۶.۳ درصد) می‌بایست در این رقابت اقتصادی مشارکت کند اکنون و با خرید بلوک ۱۲ درصدی، ضمن توسعه‌ی سرمایه‌گذاری پایدار، ضریب صیانت از سهم صندوق‌ها در «فارس» افزایش یافته است و این موضوع در مطالعات اقتصادی روشن است.

بیات گفت: خداوند متعال را شاکر هستیم که امروز (دوشنبه) در کنار این خرید نام دیگری از گروه اقتصادی صندوق‌ها به عنوان نشان تجاری مطرح شد.

وی تصریح کرد: شرکت سرمایه‌گذاری اهداف با «کارگزاری خبرگان سهام» در این رویداد اقتصادی شرکت کرد. این کارگزاری مربوط به گروه اقتصادی صندوق‌هاست و هم‌اکنون بیش از گذشته با مشارکت در این معامله بزرگ دارای نشان و اعتبار اقتصادی و بیمه‌ای شده است.

بیات در پایان گفت: بازار سرمایه بلافاصله به این رویداد اقتصادی واکنش مثبت نشان داد و به یقین آثار و پیامدهای آن نیز در روند افزایش توان مالی صندوق‌های بازنشستگی کارکنان صنعت نفت و تامین نقدینگی مستمری و مقرری بازنشستگان و بازماندگان ارجمند در سال‌های پیش‌رور نمایان خواهد شد.

   

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =