حاجی پور اهداف

شرکت سرمایه‌گذاری اهداف و مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران تفاهم‌نامه همکاری در زمینه اکتشاف، توسعه و بهره‌برداری امضا کردند.

در سومین روز از بیست و ششمین نمایشگاه صنعت نفت (یکشنبه، ۲۵ اردیبهشت‌ماه) شرکت سرمایه گذاری اهداف تفاهم‌نامه ای را با هدف همکاری برای توسعه میادین گازی با مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران امضا کردند.

همکاری در زمینه مطالعه و ارزیابی پروژه ها، طرح ها و بلوک های اکتشافی با مشارکت شرکت سرمایه گذاری اهداف در زمینه سرمایه گذاری در طرح ها و پروژه های بالا دستی نفت و گاز مهمترین موضوع این تفاهم به شمار می رود. 

بر این اساس شرکت اهداف برای اکتشاف، توسعه و بهره‌برداری از یک میدان گازی بزرگ و مهم کشور  فعالیت خواهد کرد.

ولی اله  حاجی‌پور، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری اهداف در این آئین با اشاره به تجربه گروه اهداف در حوزه های  بالادست، پایین دست، بخش خشکی و دریایی گفت: با توجه به تفاهم انجام‌شده، امیدواریم اجرایی شدن آن ثمرات خوبی برای طرفین به‌همراه داشته باشد.

گروه اقتصادی صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت، برنامه شتاب‌بخشی به طرح‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری را در دستور کار قرار داده است. چرا که، حدود دوسوم از منابع تامین مالی مستمری و مقرری بازنشستگان و بازماندگان صنعت نفت از محل عواید سرمایه‌گذاری‌ها تامین می‌شود.

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =