نماینده

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس اظهار کرد: از همان دقایق اولیه‌ مطرح شدن طرح الحاق دو بند به «قانون فهرست نهادها و مؤسسات عمومی غیردولتی» در صحن علنی مجلس، گفت‌وگوهای لازم با رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌ بازنشستگی صنعت نفت و دیگر دست‌اندرکاران مرتبط با موضوع انجام شد.

مصطفی نخعی درباره طرح الحاق دو بند به «قانون فهرست نهادها و مؤسسات عمومی غیردولتی» که هفته گذشته در دستور کار صحن قرار گرفته بود به خبرنگار شانا گفت: فوریت طرح دوفوریتی الحاق دو بند به قانون فهرست نهادها و مؤسسات عمومی غیردولتی رأی نیاورده است. 

وی افزود: خوشبختانه از همان دقایق اولیه‌ مطرح شدن طرح یادشده در صحن، گفت‌وگوی لازم با رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازشستگی کارکنان صنعت نفت و دیگر دست‌اندرکاران مرتبط با موضوع انجام شد. 

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: کمیسیون به مباحث و سختی کار در صنعت نفت به‌خوبی آگاهی دارد، از این رو همه طرح و مواردی را که مربوط به شاغلان و بازنشستگان آن باشد با لحاظ این‌گونه متغیرها بررسی خواهد کرد. 

نخعی گفت: در بحث این طرح نیز همکاری با مسئولان صنعت نفت و صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در بالاترین شکل وجود خواهد داشت تا منافع شاغلان و بازنشستگان حفظ و صیانت شود.

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =