کد خبر: 8240
سرویس: درمان
تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
مراکز درمانی

«کدهای درمان در فیش مستمری و مقرری» از این پس، میزان مبالغ پرداختی به مراکز درمانی طرف قرارداد، درمان آزاد (نسخ و اسنادی که به نمایندگی‌ها ارائه می‌شود) و سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت را به آگاهی بازنشستگان می‌رسانند.

بر این اساس، کدهای جدید به جزئیات فیش مستمری بازنشستگان صنعت نفت افزوده شد. این کدهای جدید نشان‌دهنده مبالغ پرداخت‌های خدمات درمانی صندوق‌هاست. از این پس با این کدها، بازنشستگان از میزان مبالغ پرداختی به مراکز درمانی طرف قرارداد، درمان آزاد (نسخ و اسنادی که به نمایندگی‌ها ارائه می‌کنند) و سازمان بهداشت و درمان صنعت‌نفت نیز آگاه می‌شوند.

بر این اساس، دو کد «۶۵۴ و ۶۵۵» در فیش مربوط به هزینه‌های درمانی است که صندوق‌ها به مراکز طرف قرارداد پرداخت می‌کند. به‌طور مثال، چنانچه بازنشسته یا بازمانده به کلینیک الف که طرف قرارداد است مراجعه کند در فیش همان ماه یا ماه بعدی (بعد از ارسال صورت حساب مرکز به صندوق)، میزان پرداختی صندوق‌ها به کلینیک مذکور ذکر می‌شود.

کدهای «۱۰۸۸ و ۱۰۸۹» نیز مربوط به نسخی است که تحویل نمایندگی شده است و هزینه‌های پرداختی بابت آن‌ها با این دو کد در فیش حقوقی مشخص خواهد شد. همچنین شماره پذیریش آن‌ها نیز در فیش، ذکر می‌شود.

در  همین چارچوب ردیف کدهای ۶۵۱ و ۶۰۹ نیز مربوط به مبالغ پرداختی صندوق‌ها به سازمان بهداشت و درمان به ازای خدمات ارائه شده به فرد است. 

دلیل تکرار اعداد کدهای ۶۵۴ و ۱۰۸۸ در ردیف کد ۱۰۸۹ و ۶۵۵ صرفاً جهت مثبت و منفی کردن مبالغ فیش است؛ این تکرار برای ایجاد توازن در  فیش انجام شده است تا  مبلغ مستمری دچار تغییر نشود.


بدیهی است چنانچه در ماه مورد نظر، از خدمات مذکور استفاده‌ای نداشته باشید کدهای مذکور در فیش فرد قید نخواهد بود.

 ورود سامانه فیش مستمری اینجا 

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =