کد خبر: 8215
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
سفره هفت سین نوروز 99

همکاران گرامی و ارجمند شاغل در گروه اقتصادی «صندوق‌های بازنشستگی، پس‌انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت» فرارسیدن ایام نوروز و سال جدید را به یکایک شما عزیزان و خانوادۀ محترمتان تبریک و تهنیت می‌گوییم.

در متن پیام تبریک نوروز آماده است: 

«همکاران گرامی و ارجمند شاغل در گروه اقتصادی «صندوق‌های بازنشستگی، پس‌انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت» فرارسیدن ایام نوروز و سال جدید را به یکایک شما عزیزان و خانوادۀ محترمتان تبریک و تهنیت می‌گوییم.

با وجود سختی‌های ناشی از بیماری کرونا و اتفاقات گوناگون در سال ۱۴۰۰، خوشبختانه بخش‌های مختلف صندوق‌ها در بالاترین حد توان، وظایف خود را به انجام رساندند.

شاخص‌های جدیدی مانند لزوم بهبود مستمر فرایندها و ارزش‌های بنگاه اقتصادی، ضرورت افزایش بهره‌وری، اهمیت شفاف‌سازی و مبارزه با فساد و توسعۀ خدمات به قلمرو گفتمانی گروه صندوق‌ها افزوده شد.

همچنین گروه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت با برنامه‌ریزی در تلاش است به اهداف مهمی چون «رضایت حداکثری در جامعه ذی‌نفعان» و «تحقق درآمدِ بیشتر از محل بهره‌برداری طرح‌های اقتصادی در افق ۱۴۰۴» دست یابد. امید است به یاری خداوند، همه کارکنان سازمان در اقصی نقاط کشور در تأسیسات و پیشخوان‌های خدماتی در تحقق اهداف پیش‌بینی‌شده کوشا باشند.

مجدداً فرارسیدن سال ۱۴۰۱ را به شما همکاران و خانواده محترمتان تبریک و شادباش می‌گوییم. سلامتی و سعادتمندی را برای همه آرزومندیم.»

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =