کد خبر: 8190
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۴
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
آیین تکریم و معارفه مدیر محترم دفتر مرکزی حراست صندوق ها

رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت گفت: معارفه مدیر دفتر مرکزی حراست صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت به معنای آغاز فرایند احیای ساختاری و زیرساختی حراست در ستاد و شرکت‌های تابعه صندوق‌هاست.

آئین تکریم و معارفه مدیریت حراست صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت، پیش از ظهر روز شنبه (۱۴ اسفندماه) با حضور رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌ها و رئیس سازمان حراست صنعت نفت، برگزار شد.

در این آئین، «محمد رمضانی گماری» به عنوان مدیر دفتر مرکزی حراست صندوق‌ها معرفی و از تلاش‌های حسن ابراهیمی در زمان تصدی مدیریت پیشین حراست قدردانی شد.

عبدالحسین بیات، رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت، در این آئین با بیان این‌که حراست در ساختار سازمانی صندوق‌ها در گذشته کم‌رنگ تعریف شده بود، افزود: انتصاب مدیر دفتر مرکزی حراست صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت به معنای آغاز فرایند احیای ساختاری و زیرساختی حراست در صندوق‌هاست.

رئیس هیئت‌رئیسه گفت: افزون بر ستاد، ضروری است حراست شرکت‌های تابعه و وابسته صندوق‌ها تحت پوشش دفتر مرکزی حراست صندوق‌ها، احیا شوند.

وی با بیان این‌که احیای ساختاری و زیرساختی حراست گروه اقتصادی صندوق‌ها در چارچوب برنامه‌ صیانت از دارای‌ها و منابع صندوق است؛ افزود: مجموعه‌های مانند حراست و بازرسی پشتیبان سایر امور هستند.

بیات از همکاری سازمان حراست صنعت نفت با هدف بازآرایی حراست صندوق‌ها قدردانی کرد و گفت: مدیریت سازمان حراست صنعت نفت در چند ماه گذشته همکاری و همیاری موثری با صندوق‌ها انجام داده که شایسته قدردانی است.

وی افزود: جناب آقای رمضانی دارای سوابق ارزشمند و تخصصی در حوزه‌های بازرسی و حراست هست، لذا برای وی در مسئولیت جدید، موفقیت و توفیق خدمت روزافزون خواهان هستیم. 

رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌ها ادامه داد: جناب آقای ابراهیمی مدیریت پیشین حراست، تلاش‌های موثری را در جهت صیانت از صندوق‌ها بکار گرفته‌اند که شایسته قدرانی هست. از این‌رو، برای وی نیز در مسئولیت جدید آرزوی توفیق خدمت و موفقیت روزافزون می‌کنیم.

در این آئین، عظیم شیراوند رئیس سازمان حراست صنعت نفت، ولی‌اله حاجی‌پور مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری اهداف و مدیران ارشد صندوق‌ها نیز حضور داشتند.
 

برای مشاهده گزارش تصویری این خبر اینجا کلیک کنید. 

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =