آیین تکریم و معارفه مدیران عامل پیشین و جدید شرکت تاسیسات دریایی

رئیس هیات‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در آئین تکریم و معارفه مدیران عامل پیشین و جدید شرکت تاسیسات دریایی گفت: جهش در انجام طرح‌ها، وصول مطالبات و توسعه بازارهای هدف، به‌عنوان اولویت‌های کاری شرکت تاسیسات دریایی پیگیری شود.

عبدالحسین بیات رئیس هیات‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت، پیش از ظهر امروز (شنبه ۶ آذرماه) در آئین تکریم و معارفه مدیران عامل پیشین و جدید شرکت تاسیسات دریایی گفت: این شرکت مجموعه‌ای توانمند و تکنیکی است که در کشور و منطقه دارای جایگاه است.

رئیسه هیات‌رئیسه با اشاره به تلاش مدیران ادوار گذشته در شرکت تاسیسات دریایی گفت: در نشست با مدیران شرکت تاسیسات دریایی که به تازگی برگزار شد گزارش‌های فنی پرباری تشریح شد که نشان از توان فنی کارکنان و توجه به مقوله بهبود مستمر فرایندهاست. بنابراین، توانمندی این شرکت امیدوار کننده و نویدبخش است.

بیات با قدردانی از تلاش‌های مدیرعامل پیشین شرکت تاسیسات دریایی افزود: تغییر با هدف ارتقا جایگاه شرکت در کشور و منطقه انجام می‌شود لذا تغییرهای این چنینی که پس از انجام مشورت‌های لازم انجام می‌شود رویکردی سازنده است.

وی در معرفی مدیرعامل جدید نیز گفت: دکتر زهیری مدیرعامل جدید شرکت تاسیسات دریایی دارای کارنامه‌ مدیریتی غنی و ارزشمند در بخش‌ها و سطوح مختلف صنعت نفت است لذا برای وی در پرتو همکاری با نیروی‌های توانمند شرکت تاسیسات دریایی، موفقیت آرزو می‌کنیم.

رئیس هیات‌‎رئیسه صندوق‌ها در معرفی اعضای جدید هیات‌مدیره شرکت نیز گفت: مهندس ضیغمی مدیری توانمند با اندوخته‌ای گرانقدر از علم و دانش هستند و از جایگاه مغتنمی نیز در صنعت نفت برخوردار هستند لذا حضور ایشان سبب شتاب‌بخشی به مسائل شرکت خواهد شد. ایشان همچنین از آگاهی خوبی نسبت به حوزه ماموریتی شرکت تاسیسات دریایی برخوردار هستند.

بیات ادامه داد: مهندس نوراحمدی نیز عضو جدید هیات مدیره، در سال‌های گذشته از صنعت نفت خارج شده بود و در مجموعه‌ای دیگر فعالیت خود را ادامه و کارهای نو و ارزشمندی را انجام داد که سبب شد صندوق‌های بازنشستگی نفت دوباره از توانمندی ایشان بهره‌مند شود.

وی گفت: انتظار می‌رود جهش در انجام طرح‌ها، وصول مطالبات و توسعه بازارهای هدف، اولویت‌های شرکت تاسیسات دریایی قرار گیرد و مهمتر آنکه ما حوزه کاری و توان شرکت تاسیسات دریایی را فراتر از صنعت نفت و برون‌مرزی ارزیابی می‌کنیم لذا توسعه فعالیت‌های اقتصادی مورد تاکید و با اهمیت است.

رئیس هیات‌رئیسه با بیان این که ذهن‌ها نباید در سقف تحریم‌ها متوقف شود، افزود: در دفاع مقدس بارها اتفاق افتاد که رزمندگان در محاصره نیروی‌های دشمن قرار می‌گرفتند و روزها بدون امکانات، مقاومت می‌کردند و در نهایت نتیجه شناسایی را با موفقیت به جبهه خودی منتقل می‌کردند. بنابراین، به‌حتم شرکت تاسیسات دریایی می‌تواند باوجود تحریم‌ها، راه برون‌رفت از آن را شناسایی کند.

بیات گفت: تحقق اهداف پیش‌گفته را در قالب فعالیت‌های گروهی و علمی از شرکت تاسیسات دریایی انتظار داریم. چراکه، این مجموعه‌ای سرافراز، در حوزه ماموریتش تکیه‌گاهی برای کشور و دولت جمهوری اسلامی ایران است.

شکوفایی اقتصادی در پرتو اقتصاد مردمی

بیات افزود: در صنعت نفت همواره نسبت به توانمندسازی بخش خصوصی و غیردولتی اهتمام داشته‌ایم. چراکه، سیاست‌های کلان نظام معطوف به اقتصاد مردمی است.

رئیس هیات‌رئیسه ادامه داد: راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی، توسعه‌ای بخش خصوصی و مردمی کردن اقتصاد است. از این‌رو، دولت‌ها نباید در جایگاه رقابت با بخش خصوصی قرار گیرند بلکه می‌بایست هموار کننده مسیر برای این بخش باشند و در جایگاه سیاست‌گذاری و نظارت قرار گیرند.

بیات تاکید کرد: حوزه اقتصاد، دستوری رشد نخواهد کرد. از این‌رو، شکوفایی اقتصادی برایند عملکرد شاخص‌های مشخصی از جمله توانمندسازی بخش خصوصی خواهد بود. بنابراین، باید کوشش کرد اجزای اقتصادی کشور مانند شرکت تاسیسات دریایی در این چارچوب حرکت کنند.

وی گفت: صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت، سیاست‌های کلان نظام را راهبردهای کلی می‌داند. بنابراین، فعالیت‌های اقتصادی را در این چارچوب پیگیری می‌کند.

بیات تصریح کرد: صندوق‌های بازنشستگی صنعت در جایگاهی است که برای شرکت‌های مرتبط مسیر را مشخص می‌کند لذا رویکرد تعیین شده «بنگاه اقتصادی» است و مراقبت و مقاومت خواهیم کرد از این مسیر خارج نشود.

در این آیین، از سعید وفاپور مدیرعامل پیشین شرکت تاسیسات دریایی قدردانی و تشکر شد و محمدرضا زهیری به عنوان مدیرعامل جدید شرکت تاسیسات دریایی معرفی شد.

علی‌رضا ضیغمی و مهدی نوراحمدی، نیز به عنوان اعضای جدید هیات‌مدیره شرکت تاسیسات دریایی معرفی شدند و از محمدحسین دانا و سید احمد اعظیمی اعضای پیشین هیات مدیره تشکر و قدردانی شد.

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =