کد خبر: 7702
سرویس: اقتصادی
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
قدردانی از اعضای هیات رییسه پیشین و معرفی اعضای جدید

آئین تکریم و معارفه اعضای پیشین و جدید هیات‌رئیسه‌ صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت برگزار شد.

عبدالحسین بیات در آیین تکریم و معارفه اعضای پیشین و جدید هیات رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت، بعد از ظهر روز ( شنبه ۲۲ آبان‌ماه) گفت: از تلاش اعضای پیشین هیات رئیسه تشکر و قدردانی می‌کنم که در حد توان برای تحقق اهداف صندوق‌ها کوشش کردند.

رئیس هیات‌رئیسه افزود: با توجه به ارتباطات کاری که در گذشته با روسای ادوار هیات رئیسه برقرار می‌شد همواره شاهد دلسوزی و کوشش اعضای هیات‌های وقت بوده‌ام.

بیات گفت: خدمتگذاری در صندوق‌ها به سبب آنکه در خدمت بازنشستگان هستیم دارای مرتبه و فضیلتی برتر است. چراکه، خادم عزیزانی هستیم که دوران‌های سختی را برای تحقق آرمان‌های انقلاب، کشور و مردم با صبوری و جانفشانی گذرانده‌اند.

وی گفت: مجاهدات‌های این عزیزان در دوران پیروزی انقلاب شکوهمند ایران و ایثار آنها در دوران دفاع مقدس و تلاش‌شان برای رشد و توسعه صنعت نفت، برگ‌های زرین تاریخ بازنشستگان صنعت نفت است که یادآوری آن در نشست معارفه‌ی اعضای جدید هیات‌رئیسه، مطلبی با اهمیت است.

بیات گفت: اخیرا در خصوص وضع صندوق‌ها در حوزه‌های مختلف گزارشی برای وزیر محترم نفت تشریح شد که ایشان از وضعیت کلی تشکر و قدردانی کردند البته این، به معنای نبود مشکل و دغدغه از سوی بازنشستگان ارجمند نیست لذا مسائل مختلف باقی‌مانده در حال پیگیری است.

در این نشست احکام اعضای جدید هیات رئیسه صندوق‌ها که از سوی وزیر نفت صادر شده است توسط رئیس هیات‌رئیسه به آقایان عباس حاجی‌صادق، حسین شیوا، حسینعلی زحمتکش، تقی ابراهیمی، سیدمحمد موسوی، محمد امیرخانی، عیسی مقدمی‌زاد، اعطا شد.

وزیر نفت در پیام‌های جداگانه نیز از آقایان علی کاردر، حمیدرضا عراقی، سیدناصر سجادی، محمدحسین پیوندی، فرزین مینو و علیرضا سلمان زاده و محمدعلی علایی به سبب دوران تصدی عضویت در هیات رئیسه صندوق‌ها تشکر و قدردانی کرد.

برای مشاهده تصاویر اینجا کلیک کنید. 

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =