کد خبر: 7692
سرویس: درمان
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۸
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
آیین معارفه و تکریم معاونت درمان صندوق ها

رئیس صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت گفت: رفع تاخیر در بازپرداخت هزینه‌های درمان بازنشستگان به‌عنوان اولویت نخست معاونت درمان مدنظر است. بنابراین، امید می‌رود این مسئله در برنامه‌ای کوتاه‌ مدت به نتایج مطلوبی برسد.

عباس حاجی‌صادق رئیس صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت، پیش از ظهر امروز (شنبه ۲۲ آبان ماه) در آئین تکریم و معارفه معاونان پیشین و جدید سلامت، بهداشت و درمان صندوق‌ها گفت: به‌ شکل رسمی از تلاش‌های جناب آقای دکتر مردانی در مدت تصدی معاونت درمان صندوق‌ها تشکر و قدردانی می‌کنم و برای وی آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.

وی با بیان اینکه خدمات‌رسانی در حوزه سلامت، بهداشت و درمان برای بازنشستگان و بازماندگان با اهمیت است، افزود: مسئولیت، به خصوص در حوزه درمان جامعه و به ویژه برای بازنشستگان و خانواده آنها با اهمیت و سنگین است.

رئیس صندوق‌ها ادامه داد: افزون بر ارائه خدمات درمانی به‌هنگام، بازپرداخت به‌موقع هزینه‌های درمانی نیز ضروری است.

وی با اشاره به مشکلات روی داده در خصوص تاخیر در بازپرداخت هزینه‌های درمانی افزود: این موضوع دلایل مختلفی دارد از جمله بکارگیری سامانه جدید و مسائل کارشناسان درمان که نیازمند بررسی دقیق و تخصصی است لذا رفع این مسئله که سبب عدم رضایت بازنشستگان معزز شده اولویت کاری معاون جدید درمان است.

رئیس صندوق‌ها تاکید کرد: مسئله باید به گونه‌ای رفع شود که دیگر بروز نکند. چرا که، بازپرداخت به‌موقع هزینه‌های درمانی مطالبه‌ی به حق بازنشستگان است. زیرا آنها با توجه به مراقبت‌های ویژه سن‌شان نیازمند استفاده بیشتر از خدمات درمان و سلامت هستند.

وی با اشاره به سوابق تخصصی و مدیریتی معاون جدید درمان گفت: با توجه به دانش و تخصص جناب آقای عبدیزدان که در بخش‌های مختلف صنعت نفت از جمله در حوزه بهداشت و درمان و صندوق‌ها به دست آوردند رفع این مسئله دور از انتظار نیست لذا همه‌ی همکاران در خصوص رفع و کاهش دامنه‌ی آثار این مسئله، معاونت درمان را کمک کنند.

رئیس صندوق‌ها ادامه داد: آسیب شناسی و بهبود فرایندهای ارائه خدمات در بخش درمان، همزمان با اولویت اعلامی، نیز ضروری است.

وی درخصوص گردش مدیریتی نیز گفت: تغییر و تحول در مدیریت مجموعه‌ها و استفاده از روش‌های نو برای بهبود کارها، در همه سازمان‌ها موضوعی بدیهی است و یقین داریم با جابجایی مدیران تغییر نگرش و نحوه ارائه خدمت روی می‌دهد به این معنا که فرد جدید با نگاهی نو مسائل را دنبال می‌کند که همین امر سبب بهبود فرایندها خواهد شد.

بکارگیری همه ظرفیت‌ها 

جواد عبدیزدان سرپرست معاونت سلامت، بهداشت و درمان نیز در این نشست با تشکر از معاون پیشین درمان گفت: همه ظرفیت‌های انسانی، ساختاری و فناوری موجود را برای بهبود فرایندها و تحقق اولویت بیان شده بکار گرفته خواهد شد.

عبدیزدان ادامه داد: به‌یقین کمک تخصصی همکاران معاونت و سایربخش‌های صندوق‌ها، تحقق اهداف و اولویت‌ها را شتاب خواهد داد.

وی با بیان اینکه خدمات حوزه درمانی باید به گونه‌ای ارائه شود که در شان بازنشستگان و صندوق‌ها باشد، افزود: در توسعه خدمات حوزه سلامت و درمان با رویکردی حرکت خواهیم کرد که عملکرد در هر زمان قابل اندازه‌گیری باشد. 

وی تصریح کرد: بازنشستگان به دلیل شرایط سنی از ویژگی‌های خاص برخوردارند لذا باید این خصوصیات در برنامه‌ها به دقت و با حساسیت مدنظر قرار گیرد.

عبدیزدان گفت: انتقادها و چالش‌های مطرح شده از سوی بازنشستگان در خصوص سیستم آسان مورد مطالعه قرار گرفته و در برنامه‌ای کوتاه مدت و با بکارگیری همه ظرفیت‌ها در خصوص رفع این مسئله اقدام خواهیم کرد.

برای مشاهده ادامه تصاویر این خبر اینجا کلیک کنید. 

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =