کد خبر: 7466
تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۷
اوجی

وزیر نفت در پیامی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس نوشت: کارکنان سخت‌کوش صنعت نفت با حضور در خطوط اول جبهه‌ها و تقدیم بیش از یک هزار شهید مسئولیت تاریخی خود را در قبال دفاع از میهن و کیان جمهوری اسلامی به انجام رساندند.

 متن پیام جواد اوجی به شرح زیر است:

«بسمه تعالی

هفته دفاع مقدس تجلی‌گاه مجاهدات و پایمردی‌های سترگی است که  ملت مسلمان و نستوه ایران برای صیانت از دین و آئین، سرزمین، شرف و حریت خود با آفریدن حماسه‌های عظیم و به یادماندنی جلوه‌های بی‌بدیلی از ایثار و شجاعت را خلق کردند. فرزندان غیرتمند و سلحشور ایران اسلامی، دشمنان و بدخواهان قسم‌خورده  این آب و خاک و رژیم بعثی عراق را در رسیدن به اهداف پلید و ناجوانمردانه خود مأیوس کرده و با نثار خون پاک خود در هشت سال دفاع مقدس صحنه های شکوهمندی از مقاومت وشهادت را با الهام از قیام  سرور آزادگان عالم حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) که این روزها میهن اسلامی در شورو حال برگزاری ایام اربعین شهادت آن بزرگوار است، به منصه ظهور رساندند.

کارکنان سخت‌کوش صنعت نفت نیز همپای ملت ضمن دفاع از تأسیسات و مراکز نفتی، تامین سوخت مورد نیاز ماشین آلات و ادوات جنگی در جبهه‌ها و بازسازی سریع مناطق آسیب دیده برای جلوگیری از قطع شریان حیاتی کشور همچنین با حضور در خطوط اول جبهه‌ها و تقدیم بیش از یک هزار شهید مسئولیت تاریخی خود را در قبال دفاع از میهن و کیان جمهوری اسلامی به انجام رساندند. پیشرفت‌های حیرت آسای کشور در عرصه‌های علمی، فنی و تخصصی از جمله در صنعت نفت کشور مرهون تلاش‌هایی است که جنگ را به صحنه شکوفایی و بروز خلاقیت ها و ابتکارات بدل کرد که نتایج پربار آن امروز در جای جای کشور قابل مشاهده است. اطمینان دارم کارکنان و متخصصان فهیم صنعت نفت رسالت و نقش سازنده خود را در این برهه خاص و حساس که کشور در معرض تهدید و تحریم ظالمانه جبهه کفر و استکبار به سرکردگی آمریکای جنایتکار قرار دارد. با تدبیر و درایت انجام خواهند داد و از اقتدار و عظمت این صنعت حیاتی کشور مثل همیشه صیانت خواهند کرد.

در دولت سیزدهم برنامه‌های متعددی برای اداره  و توسعه صنعت نفت طرح  و  ارائه شده است که به یاری خداوند و همراهی و تلاش همکاران محترم، مهندسان و کارکنان صنعت به مرحله اجرا درخواهد آمد و ملت قدرشناس، از ثمرات و اثرات این طرح  هاو  برنامه ها برخوردار خواهند شد.

با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از فداکاری‌ها و جانبازی‌های رزمندگان، ایثارگران و آزادگان سرافراز و تجلیل از خانواده معظم شهیدان و جانبازان یاد و خاطره شهدای به خون خفته انقلاب اسلامی ایران را ارج نهاده و به روان پاک آنان درود می فرستیم.»

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =