کد خبر: 7243
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
توضیح

روابط‌عمومی صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت درباره واگذاری سهام به شاغلان و بازنشستگان صنعت نفت و افزایش مبلغ وام مسکن، توضیحاتی ارائه داد.

بعد از انتشار خبر افزایش مبلغ وام مسکن شاغلان و بازنشستگان ارجمند، پرسش‌هایی مطرح شده است؛ لذا به اطلاع می‌رساند پس از دریافت دستورالعمل اجرایی از سوی اداره تدوین و هماهنگی مقررات اداری و استخدامی وزارت نفت، «نحوه و جزئیات اجرای پرداخت وام مسکن با مبلغ جدید» از طریق سایت رسمی صندوق به نشانی  www.oipf.ir   اطلاع رسانی خواهد شد.  

در خصوص پرداخت سهام نیز شیوه‌نامه اجرایی این برنامه در حال تدوین است لذا متعاقبا پس از تأیید و تصویب ارکان ذیربط بازار سرمایه «تقویم زمانی و چگونگی اجرای طرح واگذاری سهام» از طریق سایت صندوق به نشانی   www.oipf.ir  و  سامانه پیامکی اطلاع رسانی می‌شود.

خواهشمند است در شرایط فعلی که کشور با ویروس سرکش و کشنده کرونا مواجه شده است و این بیماری همچنان جان می ستاند از مراجعه حضوری به نمایندگی های صندوق‌ به خصوص برای مواردی که در بالا بیان شده است خودداری فرمایید.

به طور حتم، پس از دریافت بخشنامه‌های مربوطه نحوه اجرا و جزئیات موارد یاد شده از طریق پیامک و سایت رسمی صندوق به اطلاع همه‌ی بازنشستگان و شاغلان ارجمند خواهد رسید بطوری‌که همه افراد از زمان و نحوه اجرا مطلع خواهند شد.

برچسب‌ها

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =