کد خبر: 5594
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸
ایسپا

نتایج نظرسنجی مرکز افکار سنجی ایسپا نشان داد میانگین رضایت بازنشستگان صنعت نفت در ۲ استان تهران و خوزستان از نظم و واریز به‌موقع مستمری‌ها در طیف صفر تا ۱۰ برابر ۸.۱ و درمان ۷.۵ قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی مرکز افکار سنجی ایسپا، مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران در تیرماه ۱۳۹۸ میزان رضایت بازنشستگان صندوق صنعت نفت را در حوزه های مختلف رفاهی و درمانی موردسنجش قرارداد.

 جامعه آماری این طرح، بازنشستگان صندوق مذکور در استان‌های تهران و خوزستان را شامل می‌شود که نمونه‌ای با حجم ۳۰۰۰ نفر (۱۶۰۰ تهران و ۱۴۰۰ خوزستان) از بین آن‌ها انتخاب گردید.


میانگین رضایت از نظم و واریز به‌موقع مستمری‌ها در طیف صفر تا ۱۰ برابر با ۸.۱ است.


یافته‌ها و نتایج نظرسنجی نشان داد؛ میانگین رضایت بازنشستگان صنعت نفت از انواع خدمات بیمه‌ای و درمانی صندوق در طیف صفر تا ۱۰ برابر ۷.۵ است. ابعاد سنجش میزان رضایت از انواع خدمات بیمه‌ای و درمانی عبارت است از؛ میزان رضایت از کل مراحل صدور دفترچه بیمه، مدت‌زمان بازپرداخت اسناد درمان، مبلغ بازپرداخت اسناد درمان، عقد قراردادهای جدید مراکز درمانی، تعداد و کیفیت بیمارستان و مراکز درمانی،  نحوه برخورد و پاسخگویی کارکنان،مدت‌زمان صدور معرفی‌نامه‌های بیمارستانی، نحوه ارائه خدمات در بیمارستان و مراکز، معاینه و معالجه پزشک در بیمارستان و مراکز درمانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت.


 میانگین رضایت بازنشستگان در بخش مالی و اداری در طیف صفر تا ۱۰  برابر ۷.۲ است. ابعاد سنجش میزان رضایت از بخش مالی و اداری عبارت است از؛ رضایت از نظم و به‌موقع واریز شدن مستمری‌ها، نحوه درخواست وام‌های مسکن،  کارت رفاهی پاسارگاد، نحوه برخورد و پاسخگویی کارکنان نمایندگی‌های صندوق، کیفیت ارائه خدمات و سرعت پاسخگویی، دسترسی راحت به مسئولان نمایندگی‌های صندوق و رضایت از اطلاع‌رسانی خدمات صندوق.

 

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • حسنعلی نیکبخت IR ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
    4 1
    من هم به نوبه خود از پرداخت بموقع مستمری خود کمال رضایت خویش را اعلام می کنم البته با تشکر ازمسیولین محترم صندوق‌ها

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =