کد خبر: 5564
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
کارت چند منظوره

نزدیک به ۸۰ هزار پیامک فعالسازی سرویس پیام کوتاه مربوط به بخش ورزش کارت پاسارگاد از سوی این بانک به تلفن همراه بازنشستگان و بازماندگان صنعت نفت ارسال شد.

نزدیک به ۸۰ هزار پیامک فعالسازی سرویس پیام کوتاه مربوط به بخش ورزش کارت پاسارگاد از سوی این بانک به تلفن همراه بازنشستگان و بازماندگان صنعت نفت در روز (چهارشنبه، ۱۶ مردادماه) ارسال شد.

در این میان کسانی که تمایل به فعالسازی سرویس پیامک بخش ورزش کارت را داشتهاند اقدام به ارسال کد تائید که در همان پیامک بود کردند.

برخی هم موفق به انجام این کار نشدهاند لذا با هماهنگیهای به عمل آمده با بانک پاسارگاد مجدد پیامک فعالسازی سرویس پیام کوتاه برای کسانی که موفق به تائید نشدهاند ارسال شد.

بنابراین افرادی که به هر دلیل موفق به ارسال کد تائید نشدهاند میتوانند در مرحله دوم این کار را انجام دهند. اگر به هر دلیل از جمله نرسیدن پیامک در مرحله دوم  نیز موفق به اقدام نشدید با پشتیبانی کارت تماس بگیرید.

 بخش پشتیبانی سامانه آوند مربوط به بانک پاسارگاد نیز در این زمینه با شماره تلفن  ۸۹۵۱۴۲۱۴ ۰۲۱ سوالات و مشکلات احتمالی را پاسخگو است.

 چند نکته مهم :

منظور از فعالسازی، برقراری سرویس پیامکی برای اطلاع از تراکنش (میزان استفاده) بخش جیب ورزش کارت رفاهی پاسارگاد بازنشستگان و بازماندگان صنعت نفت است.

* فعالسازی این سرویس برای دارنده کارت بدون هزینه است.

* فعالسازی این کد اختیاری است اما کسانی که این سرویس را فعال کنند بدون پرداخت هزینه از تراکنشهای بخش ورزش کارت از طریق پیامک آگاه خواهند شد. 

* چون این کارت « اعتبار» است لذا پیامک اطلاع از تراکنش آن نشان دهنده میزان استفاده در هر تراکنش است نه باقیمانده.

* سقف هر دوره استفاده ۶۰۰ هزار تومان اعتبار است. بخش ورزش کارت دارای پول نیست که در صورت عدم استفاده سوخت شود بلکه یک اعتبار برای علاقه مندان به ورزش است.

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =