عطار

رئیس منطقه چهار صندوق‌ها، ایجاد سازوکار صدور معرفی‌نامه آنلاین در ۲ مرکز بزرگ درمانی طرف قرارداد شامل بیمارستان‌های کوثر و مرکزی شیراز را گامی مهم در شتاب بخشی به ارائه خدمات ارزیابی کرد.

حمید عطار رئیس منطقه چهار صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت، در خصوص راه‌اندازی سیستم صدور آنلاین معرفی‌نامه خدمات بستری در این منطقه گفت: راه‌اندازی معرفی‌نامه آنلاین، سرعت ارائه خدمات به بازنشستگان را افزایش می‌دهد.

عطار افزود: درمان و خدمات مرتبط با آن برای بازنشستگان از اهمیت بالایی برخوردار است بنابراین صندوق‌ها تلاش می‌کند با به‌کارگیری فناوری‌های نوین روند ارائه خدمات در این بخش را بهبود بخشد.

رئیس منطقه چهار گفت: تعداد قابل‌قبولی مرکز درمانی و تشخیصی در منطقه چهار از جمله شیراز وجود دارد که به‌مرور به سیستم معرفی‌نامه آنلاین متصل خواهند شد.

 وی افزود: امید می‌رود با توسعه این نوع خدمت، سطح رضایت خدمت‌گیرندگان نسبت به گذشته افزایش یابد.

رئیس منطقه چهار تصریح کرد: از این پس افرادی که پس از تشخیص پزشک معالج نیاز به خدمات بستری خواهند یافت و تمایل دارند در یکی از مراکز یاد شده بستری شوند می توانند بدون نیاز به حضور در نمایندگی صندوق ها به یکی از بیمارستان مراجعه کنند.  وی همراه داشتن دفترچه درمانی را یادآوری کرد.

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =