تصاویر آئین اختتامیه المپیاد ورزشی بازنشستگان صنعت نفت

رئیس صندوق های بازنشستگی صنعت نفت از برگزار کنندگان هفتمین دوره مسابقات ورزشی بازنشستگان در مراحل انتخابی و نهایی قدردانی کرد.

افخم زروانی رئیس صندوق های بازنشستگی صنعت نفت، روز (سه شنبه ۱۷ اردیبهشت ماه) در پیامی از دست اندرکاران مسابقات سراسری _ ورزشی بازنشستگان تشکر و قدردانی کرد. 

در این پیام با اشاره به موفقیت صندوق ها در برگزاری هفت دوره مسابقات سراسری از معاونت امور بازنشستگی و رفاه و امور فرهنگی، ورزش و گردشگری و معاونت امور مالی و بودجه قدردانی شده است.  در ادامه، همچنین از تلاش و اهتمام همکاران در کانون های بازنشستگی،  سرپرستان تیم ها و بازنشستگان شرکت کننده به دلیل برگزاری شایسته مرحله انتخابی و همکاری جهت برگزاری مرحله نهایی، تشکر و قدردانی شده است. 

این گزارش می افزاید: هفتمین دوره مسابقات سراسری ورزشی بازنشستگان صنعت نفت بر اساس برنامه ریزی های سالانه، اردیبهشت ماه امسال به میزبانی استان مازندران با حضور ۶۰۰ نفر از بازنشستگان در دو بخش آقایان و خانم ها برگزار شد. تعداد شرکت کنندگان در این دوره نسبت به دوره پیشین ۲۰ درصد افزایش یافت.

زمان برگزاری و نحوه ثبت نام در مسابقات ورزشی صندوق ها که از سوی واحد امور فرهنگی، ورزش و گردشگری برگزار می شود از طریق سایت صندوق ها به نشانی oipf.ir اطلاع رسانی می شود. 

جهت پیگیری اخبار بازنشستگان در تلفن همراه اینجا کلیک کنید. 

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =