ارائه گزارش پتروشیمی دهلران در هیئت‌رئیسه صندوق‌ها

رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت گفت: عملیات اجرایی زائرسرای شماره ۲ کارکنان صنعت نفت در شهر مشهد مقدس آغاز شده است؛ همچنین با دریافت مجوز احداث پروژه بزرگ زیارتی، سیاحتی و رفاهی کارکنان در شهر شیراز، در آینده نیز این طرح وارد مرحله اجرایی خواهد شد.

عبدالحسین بیات، رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت، روز پنجشنبه (۲۷ اردیبهشت‌ماه) در آئین اختتامیه دومین اردوی بازنشستگان ایثارگر صنعت نفت در مشهد مقدس گفت: حضور در جمع عزیزان بازنشسته و ایثارگر را شکرگزارم. توفیق زیارت، خدمت و حضور در فضای بارگاه ملکوتی امام رئوف شایسته هزاران مرتبه شکرگزاری است. وجود حضرت همیشه منشأ خیر و برکت، رزق، مهربانی و محبت است.

وی افزود: یکی از مظاهر زیبایی دین مبین اسلام، وجود امام رضا علیه‌السلام و برکات ایشان است؛ حقیقت راستین دین مبین اسلام را می‌توان از نشانه‌های الهی و نورانی آن درک کرد. این نشانه‌های الهی بهترین مسیرها را نشان می‌دهند؛ ازاین‌رو توجه و توسل به محضر نورانی حضرت امام رضا علیه‌السلام و ولایتمداری موجب می‌شود مسیر اسلام ناب و سعادتمندی را گم نکنیم.

بیات با قدردانی از فعالیت‌های انجام‌شده در حوزه‌های رفاهی و گردشگری تأکید کرد: سطح کنونی پیشرفت فعالیت‌های رفاهی و گردشگری از ظرفیت فعال‌سازی بیشتری برخوردار است. 

 رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌ها با اشاره به افزایش جمعیت بازنشستگان در آینده‌ای نزدیک و لزوم توسعه خدمات رفاهی افزود: برنامه احداث مجتمع زائرسرای شماره ۲ مشهد مقدس مصوب و مراحل اداری آن طی شده است.

وی افزود: در آخرین نشست شورای عالی پروژه‌ها، نخستین طرح بررسی‌شده پروژه احداث زائرسرای شماره ۲ کارکنان صنعت نفت در شهر مشهد بود. بر اساس گزارش همکاران صبانفت به امید خدا در دو تا سه سال آینده، شاهد بهره‌برداری از این مجتمع جدید خواهیم بود. از ویژگی‌های مهم زائرسرای جدید، دسترسی بهتر به حرم مطهر است به‌طوری‌که امکان تشرف پیاده زائران ارجمند از زائرسرا تا بارگاه ملکوتی امام رضا علیه‌السلام فراهم خواهد شد.

 بیات با بیان اینکه موضوع توسعه خدمات رفاهی و گردشگری را منحصر به مشهد مقدس نکرده‌ایم، افزود: برای زمینی به مساحت ۵ هزار متر که سال‌ها در فهرست اموال راکد صندوق‌ها قرار داشت، سرانجام به لطف خداوند و با کوشش‌های سه سال گذشته همکاران، مجوز دریافت کردیم؛ بنابراین امسال عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد تا در افق چهارساله، کارکنان صنعت نفت همانند مشهد مقدس در جوار حضرت شاه‌چراغ علیه‌السلام فرصت زیارت و سیاحت داشته باشند.

رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌ها، حفظ ارزش‌ها و انتقال مفاهیم دفاع مقدس به نسل‌های آینده را رسالت جامعه ایثارگران دانست و گفت: آثار باقیمانده از دوران دفاع مقدس مانند دست‌نوشته‌ها، محتوایی اثرگذار و عمیق دارند. ازاین‌رو، عزیزان بازنشسته ایثارگر می‌توانند با مکتوب نمودن، خاطرات خود را ماندگار کنند و درس‌آموز نسل‌های آتی باشند.

این اردو از ۲۳ تا ۲۷ اردیبهشت ماه با حضور ۸۲ خانواده از بازنشستگان ایثارگر به میزبانی زائرسرا صنعت نفت در مشهد برگزار شد. 

آغاز عملیات اجرایی زائرسرای شماره ۲ مشهد مقدس / مجوز احداث مجتمع رفاهی شیراز دریافت شد

تصاویر بیشتر 

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =