امین دهقان

تفاهم‌نامه توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در صنایع پالایشی میان شرکت نفت سپاهان و معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری به امضا رسید.

فرهاد امین‌دهقان مدیرعامل شرکت نفت سپاهان در حاشیه آیین امضای تفاهم‌نامه یادشده گفت: صنایع پالایشی و روغن‌سازی صنعتی ظرفیت و زمینهٔ مناسب برای بهره‌مندی از فعالیت‌های دانش‌بنیان است.

 وی افزود: پایداری درآمد و سودآوری شرکت‌های تولیدی در گرو بهره‌مندی از فناوری‌های نو است و در این زمینه بهترین گزینه استفاده از شرکت‌ها، برنامه‌ها و تحقیقات دانش‌بنیان است. ازاین‌رو نفت سپاهان در حوزه مرتبط با توسعه و افزایش کیفیت از فناوری‌های نوین و دانش‌بنیان استفاده خواهد کرد.

 امین دهقان با بیان اینکه رسالت نخست این شرکت خلق منابع پایدار برای گروه اقتصادی صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت است، گفت: هم‌اکنون این شرکت موفق به تولیدی برابر با ظرفیت اسمی شده است که آن را بدل به یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدی در زمینهٔ روغن‌های صنعتی کرده است.

 در آخرین روز از بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی با حضور رضا سلطانعلی زاده دستیار معاون علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، جواد اوجی وزیر نفت " تفاهم‌نامه توسعه اقتصاددانش بنیان در صنایع پالایشی "؛ بین شرکت نفت سپاهان و معاونت علمی و فناوری و اقتصاددانش بنیان ریاست‌جمهوری به امضا رسید.

 شرکت نفت سپاهان از زیرمجموعه‌های صندوق بازنشستگی صنعت نفت، بزرگ‌ترین تولیدکننده و صادرکننده روغن‌پایه گروه یک در خاورمیانه است و سالانه بیش از ۵۰۰ هزار تن روغن و انواع فرآورده مازاد بر نیاز کشور را به کشورهای شرق آسیا، هند، امارات و... صادر می‌کند. این شرکت موفق به دستیابی به تولیدی برابر با ظرفیت اسمی شده است.

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت نفت سپاهان و معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =