شورای عالی تولید/ پروژه های منطقه دهلران

روز چهارشنبه (۱۳ دی‌ماه) در نشست شورای عالی پروژه‌های گروه اقتصادی صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت از شرکت «طراحی و مهندسی صنایع انرژی» به سبب فعالیت‌های دانش‌بنیان و دریافت گواهی‌نامه شرکت‌های دانش‌بنیان تجلیل شد.

عبدالحسین بیات، رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت، پیش از اهدای تندیس تجلیل و تعالی به مدیرعامل شرکت طراحی و مهندسی صنایع انرژی، گفت: ماهیت فعالیت‌های پیش‌بینی‌شده برای شرکت از ابتدا دانش‌بنیان بوده است و با توجه به کارنامه EIED، ماهیت دانش‌بنیانی شرکت بهتر مشخص می‌شود.

وی با تشکر و قدردانی از مدیرعامل و کارکنان این شرکت افزود: امیدوارم شرکت طراحی و مهندسی صنایع انرژی در همین مسیر به فعالیت‌های طراحی و مهندسی ادامه دهد.

بیات به اشاره به دسته‌بندی شرکت EIED در فهرست شرکت‌های نوآور گفت: این نشان می‌دهد ازلحاظ فنّاوری شرکت صنایع انرژی در سطح بالایی قرار دارد؛ دانش و فناوری بخشی از دارایی‌های گروه اقتصادی صندوق‌ها محسوب می‌شود ازاین‌رو پیشرفت در این حوزه مطابق با اصل حفظ و ازدیاد منابع و دارایی‌ها و همچنین مسئله‌ای مهم و اقتصادی است.

محمدعلی غفاری‌زاده، مدیرعامل شرکت طراحی و مهندسی صنایع انرژی برای نمونه به فعالیت‌های گسترده این شرکت در بخش دانش‌بنیان کورهای الفین پتروپالایش کنگان و پتروشیمی کارون اشاره کرد و گفت: مطابق با ماهیت دانش‌بنیانی شرکت، فعالیت‌های زیادی در بخش‌های مهندسی و طراحی در حال انجام است.

غفاری‌زاده ضمن برشمردن برخی از اقدامات دانش‌بنیان شرکت متبوعش تصریح کرد: مدارک و اسناد لازم در اختیار معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری قرار گرفت و خوشبختانه گواهی‌نامه این شرکت به‌عنوان دانش‌بنیان نوآور صادر شد.

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =