بازدید دکتر بیات از طرح های گروه اقتصادی صندوق ها در عسلویه

رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت به مناسبت ۲۹ آذرماه، روز بزرگداشت شهید محمدجواد تندگویان گفت: شهید والامقام تندگویان، الگو و الهام‌بخش همه ماست، تلاش برای خدمت به کشور و مردم و قوی کردن ایران اسلامی، خشنودی و دعای این عزیزان را در پی خواهد داشت.

عبدالحسین بیات، رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت، امروز چهارشنبه (۲۹ آذرماه)، در آغاز نشست شورای‌عالی پروژه‌های گروه اقتصادی صندوق‌ها با گرامیداشت یاد و خاطره شهید والامقام محمدجواد تندگویان وزیر اسبق نفت گفت: شهید والامقام تندگویان جوانی و عمر خود را برای اعتلای اسلام، میهن و آبادانی آن تقدیم کرد.

 وی افزود: شهید تندگویان پس از تحمل سال‌ها اسارت، غریبانه به مقام شامخ شهادت نائل شد؛ شجاعت آن شهید همام همواره برای خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در صنعت نفت الهام‌بخش است.

 بیات گفت: گذر انسان از دنیای فانی به سرای ابدی از پیش مشخص است؛ اما برخی افراد به‌واسطه اعمال و اخلاص و تقوایشان با شهادت از دنیای فانی وداع می‌کنند و این سعادت، توفیق و رستگاری است. امیدوارم ما نیز به‌عنوان کسانی که تلاش می‌کنند پیروان شایستهٔ برای شهدای عزیز از جمله شهید تندگویان باشیم چنین توفیق و سعادتی نصیبمان شود.

 رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت با بیان اینکه شهدا زنده و حاضر هستند، افزود: رشد و پیشرفت اقتصادی و افزایش رفاه و تحقق اولویت‌های اقتصادی برای قوی‌تر کردن کشور عزیزمان سبب رضایت‌مندی مردم و به دنبال آن خشنودی شهدای والامقام و دعای آنهاست.

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =