کد خبر: 9376
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
تصاویری از صنعت نفت در دوران دفاع مقدس

رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در پیام گرامیداشت هفته دفاع مقدس با بیان اینکه نقش بی‌بدیل کارکنان مؤمن و انقلابی صنعت نفت در دوران دفاع مقدس از روزهای آغازین جنگ تحمیلی در محورهای مختلف، باشکوه بود، گفت: این‌جانب از سوی خود و اعضای محترم هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت، بهترین و صمیمانه‌ترین سلام‌ها و احترام‌ها را تقدیم حماسه‌سازان دفاع مقدس به‌خصوص بازنشستگان معزز صنعت نفت می‌کنیم.

متن پیام دکتر عبدالحسین بیات به شرح زیر است: 

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

هفته بزرگداشت دفاع مقدس، یادآور رشادت‌هایی است که استقلال و اقتدار کشورمان را رقم زد. آغازگر ایران قوی در دوره دفاع مقدس شکل گرفت. این ایام‌الله را که یادآور خلق حماسه جاودانی مقاومت امّت مؤمن و ولایتمدار ایران اسلامی است، گرامی می‌داریم و به روح بلند امام عظیم‌الشأن (رضوان‌الله تعالی علیه)، شهدای گلگون‌کفن انقلاب شکوهمند اسلامی و دوران دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای عرصه امنیت، ادای احترام می‌کنیم؛ و به محضر رهبر معظم، حکیم و فرزانه انقلاب، حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدّظلّه‌العالی)، خانواده معظّم شهدا، جانبازان و ایثارگران ظفرمند، و ملّت ولایتمدار سلام و درود خالصانه و متواضعانه می‌فرستیم.

نقش بی‌بدیل کارکنان مؤمن و انقلابی صنعت نفت در دوران دفاع مقدس از روزهای آغازین جنگ تحمیلی در محورهای مختلف، باشکوه بود؛ برقراری جریان تولید و صادرات نفت و کسب درآمد برای اداره کشور و پشتیبانی از دفاع مقدس به همراه بازسازی تأسیسات و تجهیزات و تأمین نیاز داخلی و مایحتاج کشور و مردم غیور کشورمان، بخشی از تلاش‌های این عزیزان بود؛ آن روزها با وجود همۀ سختی‌های شدید برای ملت ایران، نماد مقاومت، مجاهدت و خستگی‌ناپذیری ملت گشت. تحلیل‌گران، مجاهدت کارکنان صنعت نفت را در آن دوران، برگ زرینی در تاریخ صنعت نفت کشورمان می‌دانند.

اکنون که با گذر سی و پنج سال از دوران دفاع مقدس، چهره‌های شاخص و مجاهد آن روزها، در زمره بازنشستگان ارجمند صنعت نفت قرار گرفته‌اند ضرورت پاسداشت و نکوداشت آن‌ها اهمیتی دوچندان دارد؛ این‌جانب از سوی خود و اعضای محترم هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت، بهترین و صمیمانه‌ترین سلام‌ها و احترام‌ها را تقدیم حماسه‌سازان دفاع مقدس به‌خصوص بازنشستگان معزز صنعت نفت می‌کنیم؛ و طول عمر باعزت و سعادتمندی روزافزون را برای مقام معظم رهبری و همه یادگاران دفاع مقدس و همه عزیزان بازنشسته و پیشکسوت آرزومندیم. سربلند و پیروز باشید. »

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =