بازدید رئیس هیئت رئیسه صندوق های بازنشستگی صنعت نفت از نمایشگاه نفت

خبرنگاران و رسانه‌ها در ایجاد و شتاب بخشی به رشد و توسعه اقتصادی نقش بسزایی دارند. این قشر سخت‌کوش و متخصص یکی از ارکان شفاف‌سازی در جامعه هستند.

هفدهم مرداد روز خبرنگار نام‌گذاری شده است؛ روزی که از بدو نام‌گذاری تاکنون مورد توجه نخبگان و عموم مردم قرار گرفته است.فعالیت‌های حرفه‌ای، تخصصی و اخلاق محور این قشر یکی از نشانه‌های رشد فرهنگی و اجتماعی جوامع و سازمان‌هاست. خبرنگاران یکی از گروه‌های نخبگانی جامعه، مسیری درست و منطقی برای انتقال انواع پیام به اقشار جامعه هستند.

یکی از ویژگی‌های مهم خبرنگاران، ارتباط رودرروی آن‌ها با اقشار جامعه است و به همین دلیل درک و تحلیل‌های منطقی‌تری از مسائل دارند که باید نظرات آن‌ها مورد توجه تصمیم‌گیران قرار گیرد.

 فعالیت‌های اطلاع‌رسانی خبرنگاران همراه با سختی‌های خاص خبرنگاری است و ضرورت دارد ضمن توجه به سختی‌های این شغل، قدردان زحمات این عزیزان باشیم. این‌جانب از همه این خبرنگاران که با فعالیت‌های مؤثر، تخصصی، اخلاق محور و منصفانه به رشد اقتصادی کشور و شفاف‌سازی کمک می‌کنند صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم و از خداوند منان، بهترین مرتبه‌های حرفه‌ای، اجتماعی و اقتصادی را برای این نخبگان خواستارم.

در پایان نیز به‌طور ویژه از خبرنگاران اقتصادی، نفت و انرژی که در طول سال گذشته با انعکاس اخبار گروه اقتصادی و نقدهای سازنده یاری‌رسان ما بوده‌اند تشکر و قدردانی می‌کنم.

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =