بازدید رئیس صندوق ها

در نوزدهمین برنامه بازدید از نمایندگی‌های صندوق‌ها و کانون‌های بازنشستگی صنعت نفت، رئیس صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت، روز دوشنبه و سه‌شنبه (۲ و ۳ مردادماه) با سفر به شهرهای گچساران، بهبهان و امیدیه با کارکنان صندوق‌ها، مسئولان کانون‌ها و بازنشستگان شهرهای یادشده دیدار و گفتگو کرد. َ

بر این اساس، در دیدار با کارکنان پیشخوان‌های خدماتی صندوق‌ها در شهرهای گچساران، امیدیه و بهبهان، روند ارائه خدمات ارزیابی شد و مسائل و محدودیت‌های احتمالی در ارائه خدمات مورد بررسی قرار گرفت.

وضعیت خدمات درمانی با محوریت بازپرداخت هزینه‌ها، فرانشیز، افزایش مراکز طرف قرارداد، هزینه‌های دندان‌پزشکی و داروخانه، هزینه‌های اسکان ازجمله محورهای مهم گفتگو با مسئولان صندوق‌ها در این سفر بود. استمرار روند کاهشی مدت زمان بازپرداخت هزینه‌ها، استمرار روند افزایش مراکز طرف قرارداد، بهره گرفتن از ظرفیت‌های تخصصی و فوق تخصصی استانی و منطقه‌ای برای بهبود خدمات درمانی با حضور معاون درمان صندوق‌ها و با محوریت عدالت در توزیع خدمات درمانی مورد تأکید رئیس صندوق‌ها قرار گرفت.

عباس حاجی‌صادق، رئیس صندوق‌ها در جریان این دیدار با قدردانی از تلاش کارکنان در خصوص بهبود روند ارائه خدمات و همیاری و کمک رؤسای کانون‌های امیدیه و گچساران تأکید کرد: دیدگاه‌های دریافتی در حوزه‌های مختلف با محوریت بهبود خدمات بررسی می‌شوند و به‌طور حتم در روند بهبود مستمر خدمات‌رسانی مؤثر خواهد بود.

در این دیدار که معاون بازنشستگی و رفاه نیز حضور داشت اشتغال فرزندان، متناسب‌سازی، برنامه‌های ورزشی و گردشگری و اردوها، دستورالعمل تعامل با کانون‌ها نیز مورد بررسی قرار گرفت. درزمینهٔ تعامل اداری و مالی با کانون‌ها نیز اعلام شد پس از اجلاس دوره‌ای مشهد، فرایند نهایی‌سازی دستورالعمل آغاز شد و پس از تصویب و ابلاغ آن، اجرای برنامه‌های ورزشی و گردشگری شتاب خواهد گرفت.

در جریان بازدید از شهرهای امیدیه، بهبهان و گچساران علاوه بر دیدار با کارکنان و مسئولان کانون‌ها، نشست‌هایی نیز با بازنشستگان برگزار شد و حاضران دیدگاه‌ها و پرسش‌های خود را مطرح کردند و رئیس صندوق‌ها، معاون رفاه و بازنشستگی و معاون درمان توضیحات لازم را ارائه دادند.

برنامه سفر به امیدیه، گچساران و بهبهان نوزدهمین برنامه بازدید استانی رئیس صندوق‌ها و معاونان بازنشستگی و درمان از حدود دو سال پیش تاکنون است.

برای مشاهده عکس های بیشتر اینجا  و  اینجا  کلیک کنید. 

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =