کد خبر: 9294
سرویس: اقتصادی
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۹
کمیسیون تلفیق

رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت پس از حضور در کارگروه کمیسیون تلفیق گفت: صندوق نفت بر مبانی حقوقی و نظام بیمه‌ای مستقل خود استوار است. ازاین‌رو، باتکیه‌بر همین اصول به‌درستی استقلال و پایداری آن حفظ شده است.

عبدالحسین بیات، رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت، روز یکشنبه (۱۸ تیرماه) پس از برگزاری نشست با اعضای کارگروه کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: راهبرد حفظ و استمرار استقلال صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت امری خدشه‌ناپذیر است و این برآمده از ماهیت و تاریخ صندوق است.

 وی افزود: هیچگاه در ادوار و اکنون صندوق بازنشستگی صنعت نفت از محل بودجه و منابع دولتی استفاده نکرده است و هیچ‌گونه ردیفی در بودجه‌های سنواتی نداشته است و هیچگاه کمکی از دولت دریافت نکرده است چون بر مبانی حقوقی و نظام بیمه‌ای خود استوار است؛ ازاین‌رو به کمک بودجه و منابع دولتی نیازمند نبوده است و همین رویکرد نیز هم اکنون با قوام بیشتر مدنظر است و به تفضل الهی استمرار پیدا خواهد کرد. 

 بیات با بیان این که برای نمایندگان حاضر در نشست توضیحات و گفتگوی‌های لازم ارائه و مطرح شد، افزود: به امید خدا استقلال صندوق نفت استمرار و باقوت فرایند استحکام‌بخشی به سرمایه‌گذاری آن ادامه می‌یابد تا همواره بر موضع استقلال مالی و ماهیتی خود استوار باشد.

 شایان‌ذکر است، رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت و معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزیر نفت، روز یکشنبه (۱۸ تیرماه) در نشست کارگروه  مسئولیت اجتماعی کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در نظام اداری و صندوق‌های کمیسیون تلفیق حضور یافتند.

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =