بازدید از نمایشگاه

رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت از غرفه شرکت‌های مرتبط با گروه اقتصادی صندوق‌ها در بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی بازدید کرد.

بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران صبح روز (چهارشنبه، ۲۷ اردیبهشت‌ماه) با حضور محمد مخبر، معاون اول رئیس‌جمهوری، محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس‌جمهوری، علی آقامحمدی، رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری، جواد اوجی، وزیر نفت، محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، فراس قدور، وزیر نفت سوریه، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دیگر مدیران ارشد صنعت نفت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران کار خود را آغاز کرد.

بر اساس این گزارش، در این آئین که عبدالحسین بیات رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت نیز حضور داشت جواد اوجی وزیر نفت در سخنانی آخرین دستاوردهای صنعت نفت در بخش‌های مختلف از جمله تولید و صادرات را تشریح کرد.

پس از برگزاری آئین روز نخست نمایشگاه، رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌ها از غرفه‌های شرکت‌های مرتبط با صندوق‌ها بازدید کرد. شرکت اویک، نفت سپاهان، نفت جی، فراسکو، سرمایه‌گذاری صنعت نفت، شرکت ملی نفتکش، توربوکمپرسور، سروک آذر، توس پیوند، گسترش شیرسازی تهران سوفا، پارس پنگان، کنترل گاز اکباتان، سوخت‌رسانی اوج و تاسیسات دریایی از جمله غرفه‌های مورد بازدید رئیس هیئت‌رئیسه و جمعی از مدیران ارشد گروه اقتصادی صندوق‌ها بود.

رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌ها با قدردانی از پیشرفت‌های به‌دست‌آمده در طول سال گذشته در شرکت‌های مرتبط با صندوق‌ها، بر اهمیت استفاده حداکثری از فرصت و شرایط فراهم شده برای افزایش تولید و صادرات تأکید و تصریح کرد شرایط بین‌المللی و رویدادهای جهانی فرصتی برای توسعه بازار صادراتی شرکت‌های داخلی از جمله شرکت‌های صندوق است.

بیات با اشاره به پیشرفت مطلوب طرح‌های توسعه‌ای صندوق‌ها در پارس جنوبی و غرب کشور، بهره‌برداری از طرح‌های صندوق‌ها را طبق تقویم پروژه‌ها یادآوری کرد و گفت امسال و همچنین سال آینده شاهد بهره‌برداری از چند پروژه مهم برای کشور، صنعت نفت و صندوق‌ها خواهیم بود.

رئیسه هیئت‌رئیسه صندوق‌ها گفت که امسال حضور شرکت‌های صندوق‌ها در نمایشگاه با راهبرد خلق و توسعه منابع پایدار برای صندوق است؛ زیرا هم اکنون از محل سودآوری شرکت‌های یادشده، دو سوم منابع برای پرداخت مستمری و مقرری همکاران ارجمند بازنشسته تأمین می‌شود.

بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی هر روز از ساعت ۹ تا ۱۷ دایر است و ۳۰ اردیبهشت‌ماه به کار خود پایان می‌دهد.

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =