کد خبر: 9187
سرویس: اقتصادی
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
موسی احمدی

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از بندر و ترمینال فرآورده‌های نفتی فراسکو عسلویه بازدید کرد.

بر اساس این گزارش، موسی احمدی، نماینده مردم کنگان در مجلس شورای اسلامی از تاسیسات سایت شرکت فراسکو در پارس جنوبی بازدید کرد. مهدی نصیری، مدیر عامل شرکت فراسکو در جریان این بازدید روند پیشرفت و توسعه‌ای فراسکو را تشریح کرد. 

صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در ۲ سال گذشته با تشکیل شورای عالی پروژه‌ها روند پیشرفت و تحرک‌بخشی در پروژه‌های راکد و نیمه‌راکد را در قالب شورای عالی پروژه‌ها در دستور کار قرار داد به طوری که روند ساخت اسکله و مخازن فراسکو از ۱۳ درصد قبل از نیمه سال ۱۴۰۰ هم‌اکنون به بیش از ۵۰ درصد رسیده است. 

شرکت فراسکو عسلویه مجری عملیات صادرات و واردات فرآورده‌های نفتی و سوخت رسانی دریایی در منطقه عسلویه است که با توجه به قرار گرفتن ترمینال نفتی این شرکت در قسمت پسکرانه بندر، امکانات و زیر ساخت های منحصر به فردی در زمینه ارائه خدمات ذخیره سازی، صادرات بانکرینگ، واردات و ترانزیت را برخوردار است. 

طرح‌های سرمایه‌گذاری صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت با هدف " تقویت و تحکیم‌بخشی به منابع ورودی صندوق‌ها برای اکنون و آینده"  به عنوان برنامه «خلق منابع پایدار» برنامه‌ریزی شده‌اند به دلیل اهمیت ملی و منطقه‌ای این طرح‌ها، رونق و پیشرفت در آنها برای اقتصاد جامعه، کشور و استان نیز با اهمیت است. 

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =