کد خبر: 8990
تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
اطلاعیه

مدیریت کنترل محاسبات صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت، نحوه احتساب مدت خدمت داوطلبانه در جبهه قبل ازاستخدام و اشتغال درصنعت نفت، به عنوان مشاغل سخت و زیان آور را اعلام کرد.

بر اساس این اطلاعیه، با عنایت به ابلاغیه اداره تدوین و هماهنگی مقررات اداری و استخدامی صنعت نفت طی نامه شماره ۴۷۷۱۱۹ مورخ ۱۸/۱۲/ ۱۳۹۹و نامه شماره  ۴۶۹۵۰۳ مورخ ۱۲/۱۱/ ۱۴۰۰  به اطلاع می‌رساند:

۱- مدت خدمت داوطلبانه جانبازان، رزمندگان، آزادگان و شهدای گرانقدر در جبهه قبل از استخدام و اشتغال در صنعت نفت در صورت تمایل جزء سنوات قابل قبول از لحاظ بازنشستگی به ماخذ مشاغل سخت و زیان آور (یک به یک و نیم) محسوب می‌گردد.  

۲- سه چهارم مدت خدمت کارکنان وظیفه (سربازان جمعی کلیه نیروهای مسلح) و پایور (رسمی) در جبهه به عنوان خدمت داوطلبانه محسوب می‌گردد. لازم به یادآوری است افرادی که دوره ضرورت سربازی خود را قبل از انقلاب و یا قبل از شروع جنگ تحمیلی گذرانده و صرفا" دوره احتیاط شش ماهه را در جبهه حضور داشته‌اند، فقط دوره احتیاط ایشان به صورت داوطلبانه محاسبه شده و مابقی سابقه جبهه موظفی می‌باشد.

لذا  خواهشمند است در صورت برخورداری از شرایط اعلام شده، درخواست احتساب سوابق فوق الذکر را به همراه گواهی صادره از سوی مراجع ذیصلاح مبنی بر داوطلبانه بودن سوابق حضور درجبهه، به دفاتر نمایندگی صندوق‌ها جهت اقدامات بعدی تحویل نمایند.

- چنانچه قبلا" گواهی مورد نظر به مدیریت کنترل محاسبات ارائه شده است نیاز به ارسال مجدد نیست.  

- اعلان تمایل یکی از بازماندگان قانونی شهدای گرانقدر جهت اعمال مزایای مزبور کفایت می‌کند.

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =