دفتر نمایندگی منطقه یک "هویزه"

ثبت درخواست حضوری و غیرحضوری «کارت اعتباری حکمت کارت صبا» برای بازنشستگان صنعت نفت، از روز سه‌شنبه (۲۷ دی‌ماه) آغاز شد.

بر این اساس، جلیل کوشا سرپرست مدیریت امور رفاهی گفت: بازنشستگان معزز می‌توانند پس از انجام ثبت درخواست خود و دریافت کارت، به فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا و مراکز طرف قرارداد آن در سراسر کشور مراجعه و تا سقف ۴۸ میلیون تومان طی حداکثر ۲۴ قسط با مجموع هر قسط تا سقف ۲ میلیون تومان خرید نمایند که اقساط مذکور به صورت ماهانه از مستمری دارنده کارت کسر خواهد شد.

وی افزود: متقاضیان می‌توانند پس از مشاهده آموزش نحوه ثبت درخواست غیرحضوری صدور کارت اعتباری حکمت کارت صبا در سما از طریق مراجعه به sama.oipf.ir/login رأساً نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نموده یا در صورت تمایل از طریق صرفاً مراجعه به نمایندگی مربوطه خود در سراسر کشور درخواست خود را ارائه کنند.

در صورتی که در زمان ثبت درخواست کارت اعتباری با پیغام خطای نقص اطلاعات شخصی مواجه شدید بر روی این فایل راهنما کلیک نمایید و پس از تکمیل موارد ناقص و زدن گزینه «ثبت» مجدداً نسبت به ثبت درخواست خود اقدام فرمائید.

همچنین چگونگی انجام مراحل بعدی و امکان بهره‌مندی همسران بازنشستگان متوفی از این خدمت نیز در حال بررسی می‌باشد که متعاقباً اعلام خواهد شد.

بازنشستگان محترم می‌بایست در هنگام درخواست حکمت کارت صبا به موارد زیر دقت نمایند:

۱- در حال حاضر «کارت» با اعتبار ماهانه ۲۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال تا سقف حداکثر ۲۴ قسط ماهانه به «متقاضی» تخصیص می‌یابد.

۲- مقرر است جمع حداکثر اقساط ماهانه (۲۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال) به علاوه سایر کسور «متقاضی» از ۵۰% اصل مستمری وی بیشتر نشود و با توجه به کنترل مکانیزه مستمر «صندوق»، مادامیکه این شرایط برقرار باشد، «متقاضی»، واجد شرایط دریافت و استفاده از کارت می‌باشد.

۳- در خصوص کاهش یا افزایش سقف اعتبار، حداکثر اقساط و شرط مانده خالص دریافتی، «صندوق» مجاز به محاسبه و اعمال تغییرات شرایط جدید و اعلام آن به «اتکا» می‌باشد و در صورت لزوم، «صندوق» مجاز به غیرفعال‌سازی «کارت» می‌باشد.

۴- «متقاضی» می‌تواند با در دست داشتن کارت ملی (بویژه برای خرید کالاهای اقساطی) و «کارت» به «اتکا» مراجعه و کالا و خدمات مورد نیاز خود را تا سقف مبلغ اعتبار تخصیص‌یافته به صورت نقد و اقساط خریداری نماید. بدیهی است «صندوق» هیچگونه مسئولیتی در مورد خرید «متقاضی» از «اتکا» ندارد.

۵- زمان مراجعه «متقاضی» به نمایندگی جهت تحویل «کارت» (فقط نمایندگی متبوع و مربوطه که در «سما» نیز آورده شده)، پس از ثبت درخواست اولیه از طریق پیامک به وی اعلام خواهد شد. تحویل «کارت» پس از احراز هویت، به «متقاضی/ وکیل یا نماینده قانونی وی» صورت خواهد گرفت.

۶- مسئولیت هرگونه سوءاستفاده از «کارت» و یا بهره‌برداری از آن توسط اشخاص غیر، تماماً به عهده «متقاضی» است.

۷- شرایط اعلام صدور المثنی، مفقودی، فراموشی رمز و انصراف از دارا بودن «کارت»، متعاقباً و از طریق مبادی رسمی «صندوق» اطلاع‌رسانی خواهد شد.

۸- بدیهی است در صورت اعلام انصراف، «کارت» غیرفعال شده و در هر صورت، مانده اقساط خریدهای قبل مستهلک خواهد شد.

۹- مبلغ ۱۰۰.۰۰۰ ریال، بابت هزینه هر نوبت صدور «کارت» (شامل صدور اولیه و المثنی) در اولین ماه، از مستمری «متقاضی» کسر و به حساب «اتکا» پرداخت خواهد شد.

این «کارت» دارای مزایای اعتباری بوده و تحت هیچ عنوان، دارنده آن مجاز نمی‌باشد نسبت به نقدشوندگی آن از «صندوق» و یا «اتکا» مطالبه‌ای داشته و یا درخواست و اقدامی نماید. بدیهی است انجام این امر تخلف محسوب شده و بر خلاف سیاست‌ها و مقررات می‌باشد.

شماره تلفن پشتیبانی حکمت کارت صبا ۴۸۵۶-۰۲۱ آماده ارائه خدمات غیرحضوری می‌باشد.

شرایط و نحوه استفاده از حکمت کارت صبا اینجا کلیک کنید.

سوالات متداول اینجا کلیک کنید. 

نشانی فروشگاه‌های اتکا و مراکز طرف قرارداد منطقه یک برای مشاهده اینجا کلیک کنید
نشانی فروشگاه‌های اتکا و مراکز طرف قرارداد منطقه دو برای مشاهده اینجا کلیک کنید
نشانی فروشگاه‌های اتکا و مراکز طرف قرارداد منطقه سه برای مشاهده اینجا کلیک کنید
نشانی فروشگاه‌های اتکا و مراکز طرف قرارداد منطقه چهار برای مشاهده اینجا کلیک کنید
نشانی فروشگاه‌های اتکا و مراکز طرف قرارداد منطقه پنج برای مشاهده اینجا کلیک کنید
نشانی فروشگاه‌های اتکا و مراکز طرف قرارداد منطقه شش برای مشاهده اینجا کلیک کنید
نشانی فروشگاه‌های اتکا و مراکز طرف قرارداد منطقه هفت برای مشاهده اینجا کلیک کنید
نشانی فروشگاه‌های اتکا و مراکز طرف قرارداد منطقه هشت برای مشاهده اینجا کلیک کنید

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =